پیشرفت ها و توانمندی های درونی کشورمان را بهبود خواهیم بخشید

فت فتو/کرمان نماینده مردم در مجلس گفت: سرنوشت کشور و وضعیت اقتصادی را به مذاکرات پیوند نمی زنیم و سایر موضوعات کشور مانند پیشرفت ها و توانمندی های درونی کشورمان را بهبود خواهیم بخشید.  حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی روز یکشنبه در جمع اساتید دانشگاه مجتمع آموزش عالی بم گفت: شرایط کشور ما از دو جنبه […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم در مجلس گفت: سرنوشت کشور و وضعیت اقتصادی را به مذاکرات پیوند نمی زنیم و سایر موضوعات کشور مانند پیشرفت ها و توانمندی های درونی کشورمان را بهبود خواهیم بخشید.

 حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی روز یکشنبه در جمع اساتید دانشگاه مجتمع آموزش عالی بم گفت: شرایط کشور ما از دو جنبه واقعیت و جو رسانه ای قابل بررسی است که یکی از موضوعات جنگ نرم است که با آن درگیر هستیم و اگر متوجه نباشیم خسارت های زیادی به ما و کشورمان وارد می شود و با دست خودمان اقداماتی علیه کشور، شهر، جامعه و دینمان وارد می کنیم.

وی اظهار کرد: در جریان تحریف واقعیت های کشور وارونه و نقاط زرد چندین برابر نشان داده می شود همچنین اقدامات نظام جمهوری اسلامی را انکار و نادیده می گیرد که هدف ایجاد اضطراب، ناامیدی و یاس در مردم است.

غضنفرآبادی ادامه داد: جریان تحریف با پمپاژ کردن احساس بن بست در کشور و بزرگ نشان دادن مشکلات خصوصا مشکلات اقتصادی، دو هدف عمده را دنبال می کند؛ یکی ضربه زدن و تخریب روحیه مردم و دیگری آدرس غلط دادن برای حل مشکلات جامعه است.

نماینده مردم شهرستان های شرقی استان کرمان در مجلس تاکید کرد: این آدرس غلط دادن متاسفانه در برخی از افراد روشنفکر هم وجود دارد که می گویند تسلیم آمریکا شویم و با آمریکا کنار بیاییم که این راه اشتباهی است زیرا حل مشکلات جامعه ما از این طریق نیست.

به گفته وی آمریکا بدعهد است و بدعهدی خود را نشان داده و کسانی نیستند که بخواهیم به وسیله این ها کشورمان را نجات دهیم.

غضنفرآبادی بیان کرد: باید مراقب آدرس غلط باشیم زیرا راه برون رفت از مشکلات ما اعتماد به تفکر درونی و داشته هایمان است تا خدای نکرده درخت تنومند انقلاب و ایران اسلامی تزلزل پیدا نکند.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: اروپایی هایی که جنگهای اول و دوم جهانی را راه انداختند آیا اکنون در قرن به اصلاح حقوق بشر آدم شده اند؟ حقوق بشر به عنوان ابزاری در دستان این افراد قرار گرفته و نباید فریب این ها را بخوریم.

به گفته وی در مذاکرات صورت گرفته برخی حرف های نگران کننده می زنند زیرا تحت تاثیر صحبت های دشمنان قرار می گیرند.

وی تاکیدکرد: متاسفانه هجمه و تبلیغ علیه خودمان ایجاد می کنیم و به جای اینکه جمهوری اسلام ایران را تحسین کنیم که در سطح بالایی با فساد برخورد کرده است اما دشمن برداشت سو می کند و می گوید ببینید همه فاسد هستند.

نماینده مردم شهرستان های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان گفت: مسایل اقتصادی با یک کلید بهبود پیدا نمی کنند، الحمدالله مسیرها روشن و قابل اعتماد است و ریل گذاری های غلطی که انجام شده بود برداشته شده و ریل گذاری صحیح صورت گرفته همچنین وضعیت درآمدی کشور مناسب و رو به بهبود است.

انتهای پیام




پیشرفت ها و توانمندی های درونی کشورمان را بهبود خواهیم بخشید

منبع:ایـسنا
? پیشرفت ها و توانمندی های درونی کشورمان را بهبود خواهیم بخشید