پیش‌بینی رگبار و وزش تندباد در برخی نقاط استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: در شمال، شمال غرب و مرکز استان برای بعد از ظهر امروز رگبار و وزش تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.  فهیمه راستی در گفت و گو با نذیر کرمان درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز افزایش ابر را در اکثر مناطق استان داریم […]

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: در شمال، شمال غرب و مرکز استان برای بعد از ظهر امروز رگبار و وزش تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود. 

فهیمه راستی در گفت و گو با نذیر کرمان درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز افزایش ابر را در اکثر مناطق استان داریم و در شمال، شمال غرب و مرکز استان برای بعد از ظهر امروز رگبار و وزش تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای شرق استان و برخی از مناطق شمال غربی وزش باد نسبتاً شدید و گاهی خیزش گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: به دلیل تداوم وزش باد، در روزهای آینده انتقال ریزگردها به مناطق مختلف استان وجود دارد و فردا و روز دوشنبه شاهد کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

وی در پایان بیان کرد: دمای هوای شهر کرمان صبح امروز دو درجه زیر صفر بود که در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد. همچنین لاله زار صبح امروز با دمای ۹ درجه زیر صفر، سردترین و منوجان روز گذشته با دمای ۲۶ درجه گرم‌ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام 




پیش‌بینی رگبار و وزش تندباد در برخی نقاط استان کرمان

منبع: ایـسنا
? پیش‌بینی رگبار و وزش تندباد در برخی نقاط استان کرمان