پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در برخی نقاط استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای بعداز ظهر امروز افزایش ابر و رگبار و رعد و برق در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود. میترا یاوری در گفت‌وگو با نذیر کرمان درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است و در بعداز ظهر […]

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای بعداز ظهر امروز افزایش ابر و رگبار و رعد و برق در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

میترا یاوری در گفت‌وگو با نذیر کرمان درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است و در بعداز ظهر افزایش ابر و رگبار و رعد و برق در برخی نقاط پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره نوسانات دمایی استان کرمان بیان کرد: در دو سه روز آینده تغییرات محسوسی نداریم و از روز چهارشنبه هفته جاری دمای هوا کاهش می‌یابد.

یاوری با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۱۵ درجه سانتیگراد بود و پیش‌بینی می‌شود در گرم‌ترین ساعات به حدود ۳۷ درجه برسد، گفت همچنین صبح امروز لاله زار با دمای ۱۱ درجه، خنک‌ترین نقطه و شهداد روز گذشته با دمای ۴۲ درجه گرم‌ترین نقطه استان کرمان بود.

انتهای پیام




پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در برخی نقاط استان کرمان

منبع: ایـسنا
? پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در برخی نقاط استان کرمان