پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۵هزار تن گندم از مزارع فاریاب

مدیر جهاد کشاورزی فاریاب گفت: برداشت بیش از ۲۵ هزار تن گندم از مزارع شهرستان فاریاب پیش‌بینی شده است. به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان» ابراهیم عادلی در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی نذیر کرمان گفت: پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۵ هزار تن گندم از مزارع فاریاب را داریم.     مدیرجهادکشاورزی فاریاب پیش‌بینی […]

مدیر جهاد کشاورزی فاریاب گفت: برداشت بیش از ۲۵ هزار تن گندم از مزارع شهرستان فاریاب پیش‌بینی شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان» ابراهیم عادلی در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی نذیر کرمان گفت: پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۵ هزار تن گندم از مزارع فاریاب را داریم.

 
 
مدیرجهادکشاورزی فاریاب پیش‌بینی کرد: امسال از سطح ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع گندم در فاریاب، بیش از ۲۵ هزار تن محصول برداشت شود.
 
عادلی افزود : در سال زراعی جاری، ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان فاریاب به کشت گندم اختصاص پیدا کرده است که انتظار می‌رود از این سطح، بالغ بر ۲۵ هزار تن گندم برداشت شود.
 
وی‌ افزود: برداشت گندم در این شهرستان از اواخر فروردین آغاز شده است و تا نیمه خرداد ماه ادامه دارد.
 
دکتر عادلی تصریح کرد: عملیات برداشت با ۱۲ دستگاه کمباین آغاز و طی روزهای آینده تعداد کمباین‌هایی که وارد منطقه می‌شوند، افزایش می‌یابند و پیش‌بینی می‌شود این تعداد به بیش از ۸۰ دستگاه برسد تا روند برداشت هرچه سریعتر انجام شود.
 
وی تصریح کرد: به منظور خرید تضمینی گندم، مرکز خرید این شهرستان فعال شده است که‌ برای تحویل گندم به مراکز خرید، ثبت نهایی اطلاعات گندمکاران در سامانه جامع پهنه‌بندی الزامی است.
 
گفتنی است بیشترین سطح زیر کشت گندم شهرستان فاریاب در منطقه هور است.

انتهای خبر/ م.ق 




پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۵هزار تن گندم از مزارع فاریاب

منبع:آرمـان
? پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۵هزار تن گندم از مزارع فاریاب