پیروزی فلسطین نزدیک است

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح گفت: ادامه این روند در فلسطین موجب آشکار شدن جنایت‌های صهیونیست‌ها و همچنین آمریکا و اروپا و همه حامیان صهیونیست‌های کودک‌کش خواهد بود و پیروزی فلسطین نزدیک است. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح؛ سرلشگر محمد باقری پیش از […]

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح گفت: ادامه این روند در فلسطین موجب آشکار شدن جنایت‌های صهیونیست‌ها و همچنین آمریکا و اروپا و همه حامیان صهیونیست‌های کودک‌کش خواهد بود و پیروزی فلسطین نزدیک است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح؛ سرلشگر محمد باقری پیش از ظهر امروز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی سلامتی برای جانبازان و ایثارگران و تبریک هفته بسیج به ملت ایران و مردم شهیدپرور کرمان و بسیجیان و رزمندگان حاضر در میدان گفت: بسیج،نهال ارزشمندست که امام راحل غرس کرد و امروز به درخت قدرتمندی تبدیل شده است که ریشه در دل تک‌تک مررم دارد و میوه و شاخه‌های آن در همه حرکات مردم ایران نمایان است.

وی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قهرمان و فلسطین را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌داریم کشتن مردم بی‌گناه نشانه پیروزی صهیونیست‌ها در عملیات غافلگیرانه ۱۵ مهر نخواهد بود.

سرلشگر باقری تصریح کرد: ادامه این روند در فلسطین موجب آشکار شدن جنایت‌های صهیونیست‌ها و همچنین آمریکا و اروپا و همه حامیان صهیونیست‌های کودک‌کش خواهد بود و  پیروزی فلسطین نزدیک است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: آنچه امروز در میدان نیروی زمینی تیپ ۳۸ ذوالفقار دیدیم حضور ارزشمند و پا به‌کاری یگان‌های نیروهای زمینی در ابعاد مختلف سپاه و سپاه استانی کرمان است و البته این بخش کوچکی از توانمندی نیروهای قهرمان مسلح ماست.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح تأکید کرد: اگر امروز حرکت، پیشرفت و تحول در کشور داریم به برکت وجود امنیت پایدار است و این امنیت در سایه استقرار و عملیات شبانه‌روزی نیروهای مسلح امکانپذیر شده است.

سرلشگر باقری اضافه کرد: زمانی که دشمنان ما در صحنه‌های مانند فلسطین هستند که هیچ عاملی حتی حقوق بشر دروغین آنها مانع ظلم‌شان نمی‌شود،اگر نیروهای مسلح ما ذره‌ای کوتاهی یا غفلت کنند، اما دشمنان برای چکاندن ماشه‌ها هیچ کوتاهی نمی‌کنند.

وی ابراز کرد: بنابراین اگر بازدارندگی پایدار در کشور ما وجود دارد به برکت حضور و ایستادگی یکایک پاسداران، ارتشیان، انتظامی و بسیجیان و با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای علمی و تجهیزات به‌روز و کارآمد و فناوری‌های نوین به دست جوانان این کشور است.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح بیان کرد: اهمیت نیروهای مسلح در این گونه حوادث که در جهان و منطقه اتفاق می‌افتد، آشکار می‌‌شود و نشان می‌دهد ما به عنوان نیروهای مسلح، مسئولیت دفاع و امنیت این کشور را بر عهده داریم که مسئولیت سنگین و حیاتی بر عهده ماست.

سرلشگر باقری تصریح کرد: ثانیه‌ای نباید غفلت کرد و با تدبیر، هوشیاری، طرح‌ریزی، اشراف اطلاعاتی، آموزش، رزمایش، میدان‌داری دائمی باید فضای کشور را آرام و مطمئن برای بسترسازی تمام امور کشور قرار دهیم .

وی خاطرنشان کزد: به برکت خون شهدا و ایثارگری‌ها از گذشته تاکنون و پایمردی شما رزمندگان عزیز توسعه و پیشرفت ادامه خواهد داشت.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: حرکت و فعالیت در نیروهای مسلح مهم‌ترین ماموریت در سطح کشور است و تمام ماموریت‌ها منوط به امنیت و دفاع پایدار است.

انتهای خبر/م
 




پیروزی فلسطین نزدیک است

منبع:آرمـان
? پیروزی فلسطین نزدیک است