پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر در نیمه نخست

تهران- فت فتو- نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید. به گزارش فت فتو، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال امروز (شنبه) در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان […]

تهران- فت فتو- نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش فت فتو، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال امروز (شنبه) در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان روبروی یکدیگر صف‌آرایی کردند.

 استقلال پس از پیروزی مقابل نساجی که با نمایش عالی و بدون نقص آبی‌پوشان تهرانی همراه شد، امروز در شرایطی روبه‌روی شاگردان امیر قلعه‌نویی قرار گرفته‌ که در این فصل تیمی مدعی نشان داده است.

شاگردان ریکاردو ساپینتو به خوبی می‌دانند پیروری در سیرجان به آنها کمک فراوانی خواهد کرد تا در لیگ بیست‌ودوم در قامت یک مدعی با شرایط و روحیه بهتری از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

گل‌گهر با قلعه‌نویی در سیرجان به دنبال گرفتن انتقام از تیمی است که فصل گذشته در بازی رفت با استقلال به تساوی بدون گل دست یافت اما با حکم کمیته انضباطی سه بر صفر باخت. آنها که در ۱۵ بازی گذشته شکستی در کارنامه‌شان ثبت نشده است، امیدواری زیادی دارند تا به نتیجه دلخواه خود برسند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۷: در پشت محوطه جریمه استقلال اریک بانیاما صاحب توپ شد اما شوت این بازیکن با اختلاف زیادی به خارج رفت تا فرصت خوب سیرجانی‌ها از بین برود.

دقیقه ۲۹: استقلال در ضد حمله صاحب توپ شد، پاس در عرض پیمان بابایی به محمد محبی رسید تا او با پیشروی در محوطه جریمه با یک بغل پای محکم دروازه محسن فروزان را باز کند.

دقیقه ۳۲: حرکت فردی و خوب کوین یامگا از جناح راست به مهدی قایدی رسید اما این بازیکن به بدترین شکل ممکن به توپ ضربه زد تا موقعیت خطرناک آبی‌ها از بین رود.

در نهایت نیمه نخست این دیدار بدون اتفاقی حساس با همان تک‌گل محبی به سود استقلال به پایان رسید.

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، شکاری، تبریزی، مهدی تیکدری، شایان مصلح، محمد خدابنده‌لو، کی‌روش استنلی، اریک بایناما

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، پیمان بابائی و مهدی قایدی




پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر در نیمه نخست

منبع: ایرنـا
? پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر در نیمه نخست