پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان

ارتش جمهوری اسلامی با روحیه ولایتمداری در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان ، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی مشترک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرفراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش را پشتوانه محکمی برای نظام با نیروهای […]

ارتش جمهوری اسلامی با روحیه ولایتمداری در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان ، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی مشترک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرفراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش را پشتوانه محکمی برای نظام با نیروهای حرفه‌ای و مردمی دانستند و بیان کردند: ارتش جمهوری اسلامی با روحیه ولایتمداری در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند و در همه صحنه‌ها افتخار حضور کنار مردم را دارد.

 متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی و دکتر علی زینی وند به شرح زیر است :

” بسم الله الرحمن الرحیم “

ایران؛ ستون پایدار امنیتی در منطقه است و مردم ایران از این نعمت بزرگ الهی به واسطه نیروی مقتدر نظامی برخوردارند. ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی با اقتدار کامل، امنیت پایدار را در کشور برقرار کرده و مرزهای حساس کشور در اختیار و در رصد کامل آن قرار دارند. بیش از چهل سال دفاع عزتمندانه از آرمان‌های جمهوری اسلامی و هشت سال دفاع مقدس از اسناد پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی است.

ارتش حرفه‌ای و باسابقه جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروهای مردمی و حرفه‌ای در بین مردم جایگاه دارند. اقتدار و مردمی بودن از ویژگی‌ها و افتخارات ارتش ذیل فرماندهی کل قواست. ارتش جمهوری اسلامی با روحیه ولایتمداری در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند و در همه صحنه‌ها افتخار حضور کنار مردم را دارد و در وقایع و بحران‌های مختلف و در عمل این مسئله را ثابت کرده است و بدون هیچ چشم‌داشتی دوشادوش دولت در فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی و معیشتی، لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها در کنترل و مهار سیلاب‌های فصلی و اجرای طرح‌های مقابله‌ای کرونا منشاء خدمات ارزنده ای بویژه در استان کرمان بوده است. قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا، نقطه قوتی برای استان کرمان به لحاظ تامین امنیت و پشتیبانی‌ها و حمایت‌ها در زمان بحران منطقه است.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی را به فرمانده معظم کل قوا، مردم قهرمان پرور ایران ،ارتشیان دلاور بویژه در استان کرمان و خانواده معزز شهدا و جانبازان عزیز و حماسه آفرینان ارتش تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان سربلندی و توفیق روز افزون خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت داریم.

حسن علیدادی سلیمانی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند
استاندار کرمان




پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان