پیام استاندار و نماینده ولی فقیه در استان پس از دیدار مردم کرمان با رهبر معظم انقلاب

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و استاندار به‌مناسبت دیدار مردم کرمان با رهبر معظم انقلاب در پیامی مشترک، مراتب قدردانی خود را از مقام معظم رهبری اعلام و بر وفاداری مردم دیار کریمان به ولایت تاکید کردند. در این پیام خطاب به مقام معظم رهبری آمده است: لطف پدرانه‌ شما در میزبانی از […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و استاندار به‌مناسبت دیدار مردم کرمان با رهبر معظم انقلاب در پیامی مشترک، مراتب قدردانی خود را از مقام معظم رهبری اعلام و بر وفاداری مردم دیار کریمان به ولایت تاکید کردند.

در این پیام خطاب به مقام معظم رهبری آمده است: لطف پدرانه‌ شما در میزبانی از مردم شریف استان کرمان که سالیان دراز در آرزوی نوشیدن جرعه‌ای از نگاه ملکوتی ولی و مقتدای‌شان بودند، زلال جان‌های مردم کویر را چنان آراسته که بی‌شک تا عمر دارند و یادی از کرمان در حافظه تاریخ خواهد ماند، بدان فخر می‌کنند.

مردم سخت‌کوش و مومن دیار کریمان به فضل لطفی که شما بر آنها روا داشتید، عهد قدیم خود را با مقام منیع ولایت تجدید کردند و اکنون به شکرانه‌ این توفیق، سر بر آستان پروردگار می‌سایند و سپاسگزار حضرت‌تان هستند.

کرمانیان بر عهد عظیم خود با فرمانده‌ شهیدشان که فرمود تا آخر با ولایت بمانند، مانده‌اند و بارها نشان داده‌اند بر سر این عهد تا سرحد جان می‌ایستند.

دست نوازش مقام الهی ولایت که در آن دیدار آسمانی از کلام نورانی شما بر وجود کرمانی‌ها کشیده شد، سندی زرین در تاریخ این مرز و بوم خواهد شد که مردم کرمان تا ابد به چنان محبتی فخر و مباهات می‌کنند. کلام محبت‌آمیز شما نسبت به کرمان و اهلش، همچون نفسی حیات‌بخش در کالبد کرمانی‌ها جانی دوباره داده است.

این‌جانبان به شکرانه‌ محبتی که حضرتعالی در حق مردم کرمان روا داشتید، مراتب سپاس و تشکر خود را صمیمانه تقدیم می‌داریم و به نمایندگی از مردم دیار شهید سلیمانی از عنایت پدرانه و لطف بی‌کران شما قدردانی می‌کنیم.

امیدواریم به واسطه‌ی لطفی که به این مردم ولایت‌مدار داشته و دارید و به واسطه‌ محبتی که بین وجود شریف شما و شهید سلیمانی عزیز وجود داشته، توفیق شرف‌یابی مجدد را به مردم کویر، این محبان ولایت ارزانی دارید. والامر الیکم.

والسلام علی عباد الله الصالحین
حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان
محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان

انتهای پیام




پیام استاندار و نماینده ولی فقیه در استان پس از دیدار مردم کرمان با رهبر معظم انقلاب

منبع: ایـسنا
? پیام استاندار و نماینده ولی فقیه در استان پس از دیدار مردم کرمان با رهبر معظم انقلاب