پُلمب هفت واحد متخلف در کرمان

هفت واحد صنفی در کرمان به علت به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با همراهی معاون دادستان، معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان به منظور نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از مراکز، اصناف و هیات‌های مذهبی  بازدید و در جریان این برنامه […]

هفت واحد صنفی در کرمان به علت به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با همراهی معاون دادستان، معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان به منظور نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از مراکز، اصناف و هیات‌های مذهبی  بازدید و در جریان این برنامه هفت واحد متخلف صنفی پلمب شد.

دادخدا سالاری در حاشیه این بازدید گفت: به دلیل دغدغه مردم درباره شیوع ویروس کووید ۱۹ و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، بررسی‌های ابعاد رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت مستمرو سرزده و در قالب بازدید‌های محسوس و غیرمحسوس انجام می‌شود.

 

وی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را خط مقدم تأمین سلامت عمومی دانست و تاکید کرد: دراین بازدید سه ساعته ۷ واحد صنفی پلمب و به تعدادی از واحد‌های صنفی برای رفع نقص‌های موجود تذکر داده که در صورت رفع نشدن مشکلات پلمب خواهند شد.

دادستان کرمان افزود: حاکمیت به منظور پیشگیری از انتشار ویروس و فراگیر شدن بیماری‌ها الزامات بهداشتی را در شرایط مختلف تعیین می‌کند و تمامی اقشار جامعه باید نسبت به رعایت این مفاد توجه لازم را داشته باشند.



منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? پُلمب هفت واحد متخلف در کرمان