پورابراهیمی: لزوم اقدام جدی مجلس برای امنیت و منافع مردم در حوزه فضای مجازی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: برای امنیت و منافع مردم باید اقدامات مناسبی در حوزه فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی صورت گیرد و قوانین مهم و تاثیرگذاری به تصویب برسد.  محمدرضا پورابراهیمی امروز در گفت‌وگو با فت فتو در کرمان اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی اقدام جدی برای تصویب […]


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: برای امنیت و منافع مردم باید اقدامات مناسبی در حوزه فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی صورت گیرد و قوانین مهم و تاثیرگذاری به تصویب برسد.

 محمدرضا پورابراهیمی امروز در گفت‌وگو با فت فتو در کرمان اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی اقدام جدی برای تصویب قانون و مقررات برای حقوق افراد در فضای مجازی را در دستور کار دارد و این مسأله یکی از ضروریات است.

وی تصریح کرد: اظهارنظرهایی که در رابطه با مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در سطح کشور توسط افرادی که در جایگاه‌ها و مناصب علمی، سیاسی و مدیریتی هستند، صورت می‌گیرد بسیار مهم و تاثیر گذار است و می‌تواند سرمنشأ بسیاری از اقدامات و اتفاقات مهم باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد بدون منبع و مدرک معتبر و مستند، مسائل و موضوعاتی را در فضای مجازی مطرح می‌کنند که از اساس کذب است و متاسفانه این امر به یک رویه ناصواب در فضای مجازی تبدیل شده است.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: باید افراد نسبت به مسائلی که در فضای مجازی مطرح می‌کنند و بار حقوقی که برای آن را در نظر گرفته می‌شود آشنا شوند و سپس اظهارات بدون اعتبار و غیر مستند را منتشر کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضا باید بر مبنای آن نسبت به استیفای حقوق کسانی که در فضای مجازی مورد ظلم قرار گرفته‌اند، ورود کند و یکی از خلأهای جدی ما همین مسأله است که باید تدابیر لازم در این خصوص توسط مجلس شورای اسلامی اندیشیده شود.

پورابراهیمی افزود: برای امنیت و منافع مردم باید اقدامات مناسبی در حوزه فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی صورت گیرد و قوانین مهم و تاثیرگذاری به تصویب برسد.

وی یادآور شد: با توجه به آماده بودن طرح فضای مجازی در مجلس، با تهیه لایحه‌ای از سوی دولت و ارسال آن به مجلس می‌توان نسبت به تصویب قوانین مناسب، اقدامات لازم را انجام داد.

انتهای پیام/۲۶۵۵/ب





پورابراهیمی: لزوم اقدام جدی مجلس برای امنیت و منافع مردم در حوزه فضای مجازی

منبع: فــارس
? پورابراهیمی: لزوم اقدام جدی مجلس برای امنیت و منافع مردم در حوزه فضای مجازی