پمپ‌های غیرمجاز نصب‌شده بر روی شبکه آب جمع‌آوری می‌شود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سرپرست روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت:«به منظور جلوگیری از افت فشار و قطعی آب در مناطق مختلف شهر کرمان،پمپ‌های غیرمجاز آب ساختمان‌های مسکونی و تجاری که به‌طور مستقیم روی شبکه نصب شده است،جمع‌آوری می‌شود».  قاآنی افزود:«به کلیۀ مالکانی که پمپ آب را به‌صورت مستقیم به شبکه […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سرپرست روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت:«به منظور جلوگیری از افت فشار و قطعی آب در مناطق مختلف شهر کرمان،پمپ‌های غیرمجاز آب ساختمان‌های مسکونی و تجاری که به‌طور مستقیم روی شبکه نصب شده است،جمع‌آوری می‌شود».

 قاآنی افزود:«به کلیۀ مالکانی که پمپ آب را به‌صورت مستقیم به شبکه وصل کرده‌اند،اخطار داده می‌شود تا ظرف مدت یک هفته نسبت به نحوۀ استفادۀ صحیح از پمپ به‌صورت تعبیۀ منبع ذخیرۀ آب بین راه کنتور و نصب پمپ بعد از مخزن اقدام کنند،در غیر این‌صورت تاسیسات غیر‌مجاز جمع‌آوری و انشعاب آب قطع خواهد شد».

به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان،وی با بیان این‌که برخی از مشترکین با نصب مستقيم پمپ بر روی شبكه توزيع آب،حقوق شهروندی را رعايت نمی‌كنند و اين موضوع دسترسی عادلانه همۀ مردم به آب شرب را با چالش مواجه می‌کند،خاطرنشان کرد:«مديريت مصرف بهينۀ آب می‌تواند موجب عبور بدون تنش از تابستان گرم امسال شود».

قاآنی در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهدۀ هرگونه  استفادۀ غیرمجاز آب شرب به‌وسیلۀ نصب انشعاب و یا پمپ و با شماره ۱۲۲ تماس گرفته و اطلاع‌رسانی کنند.




پمپ‌های غیرمجاز نصب‌شده بر روی شبکه آب جمع‌آوری می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

پمپ‌های غیرمجاز نصب‌شده بر روی شبکه آب جمع‌آوری می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی