پلیس راه زرند ناجی تریلر ترمز بریده شد

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران پلیس راه زرند، راننده تریلری که در گردنه “ده علیرضا” به علت نقص فنی قادر به ترمز و توقف نبود، به سلامت متوقف شد. سرهنگ علی رضایی امروز هشتم مهرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس راه “زرند-مشهد” […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران پلیس راه زرند، راننده تریلری که در گردنه “ده علیرضا” به علت نقص فنی قادر به ترمز و توقف نبود، به سلامت متوقف شد.

سرهنگ علی رضایی امروز هشتم مهرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس راه “زرند-مشهد” هنگام گشت زنی در کیلومتر ۱۰ گردنه”ده علیرضا در محور زرند-راور متوجه شدند یک دستگاه تریلر کشنده حامل آهن آلات به شکل نامتعارفی در حرکت است و راننده آن سراسیمه و وحشت زده در حال بوق زدن، چراغ دادن و هشدار به دیگر خودروهای این محور پرتردد است.

وی افزود: در این راستا ماموران خودروی خود را به موازات این تریلر رسانده و متوجه شدند کنترل این خودرو به دلیل نقص ترمز از دست راننده خارج شده و به سبب شیب تند جاده هر لحظه بر سرعت آن افزوده شده و احتمال خروج از جاده و وقوع تصادف با خودروهای روبه رو بسیار زیاد است. از این‌رو ماموران به سرعت وارد عمل شده و با قرار گرفتن در جلوی این تریلر و هشدار به سایر خودروهای عبوری موفق شدند مسیر را تا اولین پارکینگ بازگشایی و از وقوع حوادثی که قطع به یقین در انتظار راننده و دیگر وسایل نقلیه عبوری بود، جلوگیری کنند.

رضایی بیان کرد: راننده این تریلر که از مشهد به مقصد بندرعباس در حرکت بود، با هدایت خودروی پلیس توانست کشنده خود را در محدوده اولین پارکینگ کنار جاده متوقف کند و ماموران نیز به این فرد در رفع نقص تریلر و تهیه لوازم یدکی مورد نیاز کمک کردند و لحظاتی بعد چندین خودروی عبوری که به سبب حرکت خطر ساز این تریلر، وحشت زده و کنجکاو شده بودند در همین پارکینگ توقف و از ماموران پلیس راه قدردانی کردند.  

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر گشت زنی فعال و هدفمند تیم‌های گشت پلیس راه به منظور ارتقاء امنیت ترافیکی محورها و همچنین هوشیاری نسبت به چنین رخدادهای حادثه سازی بیان کرد: گردنه “ده علیرضا” در شهرستان زرند یکی از نقاط حادثه‌خیز و از محورهای ترانزیتی شمال استان است که به سبب شیب جاده، پیچ‌های کم دید و تردد زیاد خودروهای سنگین در آن، هر از چند گاهی با وقوع تصادفات و سوانح رانندگی در این محدوده روبه رو هستیم که جا دارد یک بار دیگر بر رعایت احتیاط، سرعت مطمئنه و اطمینان از سلامت فنی خودروهای عبوری از این محور تاکید کنیم.

انتهای پیام




پلیس راه زرند ناجی تریلر ترمز بریده شد

منبع: ایـسنا
? پلیس راه زرند ناجی تریلر ترمز بریده شد