پلمب یک کافه‌ رستوران در کرمان

دادستان کرمان از پلمب کافه رستورانی در شهر کرمان به‌علت عدم‌رعایت مقررات قانونی و موازین شرعی خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان؛ در پی تخلفات متعدد کافه رستورانی در شهر کرمان که در ماه مبارک رمضان انجام و در فضای مجازی منتشر شده بود […]

دادستان کرمان از پلمب کافه رستورانی در شهر کرمان به‌علت عدم‌رعایت مقررات قانونی و موازین شرعی خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان؛ در پی تخلفات متعدد کافه رستورانی در شهر کرمان که در ماه مبارک رمضان انجام و در فضای مجازی منتشر شده بود پس‌از مطالبه مردمی در برخورد با این موضوع، با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان و پیگیری معاون حقوق عامه دادستانی پلمب شد.

مهدی بخشی بیان کرد: این کافه رستوران در محدوده هفت باغ علوی کرمان استقرار دارد که با اقدامات هنجارشکنانه، ضمن جریحه‌دار کردن عفت عمومی، موجب نارضایتی مردم شده بود که علاوه بر پلمب آن، وفق مقررات نسبت‌به تعقیب و دستگیری متهمین از جمله مدیر این مرکز اقدام شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تاکید بر حفظ شعائر اسلامی و رعایت حجاب و عفاف در ماه مبارک رمضان از سوی همه شهروندان و مسافران اظهار داشت: شهروندان و مسافران باید حرمت این ماه معنوی و روزه‌داران را حفظ کنند در غیر این‌صورت قوه قضائیه با مصادیق آن برخورد می‌کند.

انتهای خبر/ پسند




پلمب یک کافه‌ رستوران در کرمان

منبع:آرمـان
? پلمب یک کافه‌ رستوران در کرمان