پلمب کارگاه ضایعاتی متخلف با کشف ۱۱ فقره سرقت سیم برق

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از پلمب یک کارگاه ضایعاتی متخلف و دخیل در امر خرید و فروش اموال مسروقه با کشف ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق شبکه هوایی خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ علیرضا امیری گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت […]

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از پلمب یک کارگاه ضایعاتی متخلف و دخیل در امر خرید و فروش اموال مسروقه با کشف ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق شبکه هوایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ علیرضا امیری گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل برق شبکه هوایی انتقال نیرو، ماموران کلانتری۱۱ با انجام اقدامات پلیسی محل خرید و دپوی اموال سرقت شده در یک کارگاه ضایعاتی را شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی این مکان، مقدار قابل توجهی سیم و کابل برق شبکه هوایی را کشف و در این رابطه یک مالخر مرتبط با این سرقت‌ها را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به خرید اموال مسروقه اعتراف کرد، ادامه داد: با بررسی‌های بعدی تاکنون ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق شبکه هوایی کشف و کارگاه ضایعاتی مورد نظر به علت نگهداری، خرید و فروش اموال مسروقه پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج خاطرنشان کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان مرتبط با این اموال مسروقه ادامه دارد.

انتهای خبر/ تاج الدینی
 




پلمب کارگاه ضایعاتی متخلف با کشف ۱۱ فقره سرقت سیم برق

منبع:آرمـان
? پلمب کارگاه ضایعاتی متخلف با کشف ۱۱ فقره سرقت سیم برق