پس از گذشت ۵۶ روز، کرمان رنگ آبی به خود دید

فت فتو/کرمان ۲۵ تیرماه آخرین باری بود که کرمان رنگ آبی کرونایی را به خود دیده بود و اکنون پس از گذشت حدود دو ماه، دوباره رنگ آبی به نقشه کرونایی استان کرمان بازگشت. به گزارش فت فتو، ۲۵ تیرماه آخرین باری بود که کرمان رنگ آبی را در نقشه کرونایی کشور به خود دیده […]

فت فتو/کرمان ۲۵ تیرماه آخرین باری بود که کرمان رنگ آبی کرونایی را به خود دیده بود و اکنون پس از گذشت حدود دو ماه، دوباره رنگ آبی به نقشه کرونایی استان کرمان بازگشت.

به گزارش فت فتو، ۲۵ تیرماه آخرین باری بود که کرمان رنگ آبی را در نقشه کرونایی کشور به خود دیده بود اما اکنون پس از گذشت حدود دو ماه دوباره رنگ آبی به نقشه کرونایی استان کرمان بازگشت. ۱۸ تیرماه شهرستان های جیرفت و منوجان با سرخی خود از آغاز پیک هفتم در استان خبر دادند ولی طبق اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در استان های کشور از سوی وزارت بهداشت؛ از امروز نوزدهم شهریور ۱۴۰۱، دو شهر ریگان و عنبرآباد در وضعیت آبی قرار گرفتند.

همچنین بر اساس آخرین به روز رسانی های رنگ بندی کرونایی وزارت بهداشت، فقط شهرستان‌های کرمان و کوهبنان این هفته در وضعیت پرخطر قرار دارند و سایر شهرستان های استان در وضعیت در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته اند.

به گزارش فت فتو، با نزولی شدن و گذر کشور از موج هفتم کرونا، بیش از ۹۰ درصد از شهرهای کشور در وضعیت زرد و آبی قرار گرفته اند به گونه ای که تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در کشور از عدد ۸ در هفته گذشته به صفر رسیده همچنین تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی در این بازه زمانی از ۱۱۶ به ۳۵ شهر و تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۳۰۲ به ۳۴۲ و تعداد شهرهای با وضعیت آبی با افزایش حدود سه برابری، از ۲۲ به ۷۱ شهر رسید.

انتهای پیام




پس از گذشت ۵۶ روز، کرمان رنگ آبی به خود دید

منبع: ایـسنا
? پس از گذشت ۵۶ روز، کرمان رنگ آبی به خود دید