پرویز سلیمانی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کرمان شد/ تقدیر از خدمات ۲۳ ساله افضلی

فت فتو/کرمان در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان، دادستان مرکز استان و مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان از خدمات مدیرعامل سابق انجمن حمایت از زندانیان کرمان تقدیر و مدیرعامل جدید این انجمن معرفی شد. حجت الاسلامی ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان در این مراسم از خدمات ۲۳ […]

فت فتو/کرمان در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان، دادستان مرکز استان و مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان از خدمات مدیرعامل سابق انجمن حمایت از زندانیان کرمان تقدیر و مدیرعامل جدید این انجمن معرفی شد.

حجت الاسلامی ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان در این مراسم از خدمات ۲۳ ساله اکبر افضلی، مدیرعامل سابق انجمن حمایت از زندانیان کرمان تقدیر کرد و گفت: خدمات چشمگیر و موفقیت آمیزی در حوزه های آموزشی، معیشتی، درمانی، تامین مسکن و … از سوی انجمن حمایت از زندانیان انجام شده است.

وی افزود: فلسفه انجمن حمایت از زندانیان در این است که با کسب درآمد بتواند در راستای حل مشکلات خانواده زندانیان که سرپرست آنها در زندان به سر می برد، گام بردارد و بخشی از مشکلات این خانواده ها را برطرف کند.

حمیدی بر ارتقاء کمی و کیفی خدمات انجمن در دوره مدیریت جدید تاکید کرد و ادامه داد: شرایط موجود جامعه می طلبد که تلاش های بیشتری در انجمن حمایت از زندانیان برای کمک به خانواده زندانیان انجام شود تا اصل شخصی بودن مجازات محقق شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در شرایط کنونی وقتی فردی وارد زندان می شود، خانواده وی نیز مجازات می شوند و شاید در معرض آسیب های بیشتری باشند و برای رفع این موضوع باید کمک های بیشتری از سوی انجمن به خانواده زندانیان ارائه شود.

وی با اشاره به این مطلب که آسیب های عاطفی وارده به خانواده زندانیان ناشی از نبود سرپرست خانواده قابل جبران نیست، تصریح کرد: با ارائه حمایت های آموزشی، فرهنگی، معیشتی و … از خانواده زندانیان تلاش می شود که بخشی از مشکلات این خانواده ها برطرف شود.

همچنین مدیرعامل سابق انجمن حمایت از زندانیان کرمان در این مراسم از همراهی های دستگاه قضایی و زندان های استان تقدیر کرد و گفت: حمایت های دستگاه قضایی، ضامن موفقیت های انجمن حمایت زندان ها بوده است.

اکبر افضلی افزود: در حد مقدورات و توان خود برای ارتقاء جایگاه انجمن تلاش کردم تا خدمت به خانواده زندانیان به شکلی بهتر محقق شود.

گفتنی است: در این مراسم از خدمات اکبر افضلی، مدیرعامل سابق انجمن حمایت از زندانیان کرمان تقدیر و پرویز سلیمانی به عنوان مدیرعامل جدید این انجمن معرفی شد.

انتهای پیام




پرویز سلیمانی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کرمان شد/ تقدیر از خدمات ۲۳ ساله افضلی

منبع: ایـسنا
? پرویز سلیمانی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کرمان شد/ تقدیر از خدمات ۲۳ ساله افضلی