پروژه «مرد میدان» در حال خدمت‌رسانی به مناطق محروم/آغاز آبرسانی به روستاهای جیرفت -جیرفت

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان جیرفت از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی اسماعیله بلوک توسط سپاه در قالب پروژه «مرد میدان» با نام سردار حاج‌قاسم سلیمانی خبر داد. سرهنگ ناصر بهروز در گفت‌وگو با فت فتو در جیرفت اظهار داشت: در حوزه آبرسانی به مناطق محروم یک گام مهم و بلند در راستای تأمین آب آشامیدنی […]


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان جیرفت از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی اسماعیله بلوک توسط سپاه در قالب پروژه «مرد میدان» با نام سردار حاج‌قاسم سلیمانی خبر داد.

سرهنگ ناصر بهروز در گفت‌وگو با فت فتو در جیرفت اظهار داشت: در حوزه آبرسانی به مناطق محروم یک گام مهم و بلند در راستای تأمین آب آشامیدنی سالم و پایدار در روستاهای محروم شهرستان جیرفت صورت پذیرفته است.

وی از اجرای پروژه آبرسانی در روستای اسماعیلیه شهرستان جیرفت خبر داد و افزود: لوله‌های آب آشامیدنی روستای اسماعیلیه جیرفت بارگیری شدند و در این روستا قرار است شبکه آبرسانی اصلاح، ترمیم و مشکل آب آشامیدنی حل شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان جیرفت بیان کرد: این پروژه به عنوان پروژه مرد میدان با نام سردار حاج قاسم سلیمانی در حال خدمت‌رسانی به مناطق محروم است که طی برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است بیش از ۱۰ روستا در این مرحله آبرسانی خواهند شد.

بهروز اظهار کرد: سپاه پیشرو و پیشگام در خدمت‌رسانی و توجه به مناطق محروم است و در عرصه‌های مأموریتی در حوزه خدمت‌رسانی مأموریت‌های جدیدی را در جهت رفاه و آسایش مردم تعریف کرده است تا بتواند خدمتی صادقانه برای مردم انجام دهد.

وی بیان کرد: بحث آبرسانی یکی از مأموریت‌هایی است که سپاه با جدیت آن را دنبال می‌کند و امروز در حوزه آبرسانی سپاه به این عرصه ورود پیدا کرده تا با همه ظرفیت‌هایی که دارد مشکلات حوزه آب آشامیدنی را حل کند.

انتهای پیام/۸۰۰۳۲/ق





پروژه «مرد میدان» در حال خدمت‌رسانی به مناطق محروم/آغاز آبرسانی به روستاهای جیرفت

منبع: فــارس
?پروژه «مرد میدان» در حال خدمت‌رسانی به مناطق محروم/آغاز آبرسانی به روستاهای جیرفت :اخبار استان کرمان ورزشیشهرستان جیرفت