پرونده قضایی فعالان اقتصادی زرند روی میز رئیس کل دادگستری کرمان

کرمان – فت فتو – مشکلات و پرونده های قضایی تعدادی از فعالان اقتصادی زرند در نخستین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان با عنوان “مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی”، بصورت ویژه مورد رسیدگی رئیس کل دادگستری استان کرمان قرار گرفت. به گزارش فت فتو، یدالله موحد روز پنجشنبه در گردهمایی فعالان اقتصادی […]

کرمان – فت فتو – مشکلات و پرونده های قضایی تعدادی از فعالان اقتصادی زرند در نخستین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان با عنوان “مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی”، بصورت ویژه مورد رسیدگی رئیس کل دادگستری استان کرمان قرار گرفت.

به گزارش فت فتو، یدالله موحد روز پنجشنبه در گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی کرمان با عنوان “مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی” به تشکیل ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در سطح ملی و استانی اشاره و افزود: این ستاد در این استان از ابتدای شکل گیری تاکنون ۳۷۴ پرونده حمایتی را مورد رسیدگی قرار داده که توفیقات بسیار خوبی در این زمینه حاصل شده و در حد مقدورات از فعالان اقتصادی حمایت شده است.
وی ضمن تاکید بر این مطلب که  سرمایه های مولد کشور نباید تبدیل به سرمایه معطل شود، تاکید کرد: بانک ها باید در مسیر حمایت از فعالان اقتصادی و جلوگیری از تعطیل شدن واحدهای اقتصادی پیشگام باشند و به نحوی رفتار کنند تا مشکلات فعالان اقتصادی به نحوی رفع شود که سایر فعالان این حوزه نیز با این مشکلات مواجه نشوند.
موحد با تاکید بر این مطلب که همواره تلاش شده از تمامی ظرفیت های نظارتی و قضایی دستگاه قضایی استان کرمان در مسیر حمایت از تولید و رفع موانع تولید استفاده شود، عنوان کرد: در مواردی که حل مشکلات واحدهای اقتصادی و تولیدی در حد مقدورات استان کرمان نبوده، پیگیری ها به صورت کشوری صورت می گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: زرند یکی از شهرستان های صنعتی و رو به رشد استان کرمان به شمار می رود و در مجموع آینده و افق بسیار روشنی برای جوانان این شهرستان متصور است.




پرونده قضایی فعالان اقتصادی زرند روی میز رئیس کل دادگستری کرمان

منبع:ایرنـا
? پرونده قضایی فعالان اقتصادی زرند روی میز رئیس کل دادگستری کرمان