پرسپولیس در تدارک صدرنشینی تا پایان جام جهانی؛ مس به دنبال آبروداری در آزادی

به گزارش گروه ورزشی فت فتو، تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان ساعت ۱۷ فردا در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی تقابل صدرنشین لیگ با تیم سیزدهم جدول رده‌بندی است. پرسپولیس که اندوخته‌ای ۲۱ امتیازی دارد برای تداوم این مهم نیاز به کسب ۳ […]

به گزارش گروه ورزشی فت فتو، تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان ساعت ۱۷ فردا در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این بازی تقابل صدرنشین لیگ با تیم سیزدهم جدول رده‌بندی است. پرسپولیس که اندوخته‌ای ۲۱ امتیازی دارد برای تداوم این مهم نیاز به کسب ۳ امتیاز خانگی از تقابل خود در هفته یازدهم دارد. با توجه به اینکه در تاریخچه مصاف‌های دو تیم هم سرخپوشان پایتخت بیشتر صاحب برتری شده‌اند برای آنکه آمار خود را بهبود بخشند به برتری دیگری نیاز دارند. یحیی گل‌محمدی که تیمش در ۱۰ بازی قبلی سه گل خورده و بهترین خط دفاعی این فصل را در اختیار دارد برای تداوم این روند به دنبال حفظ دروازه خود و کسب پیروزی دیگری است، آن هم در شرایطی که تیم او در دو بازی اخر خود مقابل مس رفسنجان و ملوان برنده بوده و به دنبال هت تریک پیروزی در هفته‌های اخیر است.

در سمت مقابل مس کرمان که شروع خوبی در آغاز مسابقات این فصل داشت پس از چندین هفته ناکامی در بازی قبل مقابل صنعت نفت آبادان برنده شد تا طلسم عدم موفقیت شاگردان فرزاد حسین خانی شکسته شود، اما تیم ۹ امتیازی مس برای آنکه بتواند در هفته‌های آینده با وضعیت بهتری مقابل حریفان صف‌آرایی کند به کسب امتیاز و آبروداری در دیدار با صدرنشین لیگ برتر نیاز وافری دارد. خط حمله مس که عملکرد متوسطی در این فصل داشته برای رسیدن به دروازه سرخپوشان کار بسیار سختی دارد، چون سرخ‌ها در ۷ بازی این فصل برابر تیمی گل نخورده‌اند. 

محمد قاسمی نژاد غایب قطعی مس کرمان است اما آرمان شهداد نژاد و حسین دوستدار که با مصدومیت‌هایی مواجه بودند این شانس را دارند تا به بازی با پرسپولیس برسند. محمدامین اسدی، میلاد پورصف شکن، عیسی پرتو و مهرداد آوخ نیز چهار بازیکنی هستند که با تصمیم سرمربی تیم مس مقابل سرخپوشان تهران در فهرست تیم قرار ندارند و همچون بازی گذشته برابر صنعت نفت آبادان فرصت همراهی نماینده کرمان را نخواهند داشت. در مقابل پرسپولیس غایبی در این بازی ندارد و گل‌محمدی برخلاف حسین خانی می‌تواند از تمامی شاگردان خود بهره ببرد.

با توجه به اینکه پس از بازی‌های هفته یازدهم، مسابقات لیگ برتر به خاطر برگزاری بازی‌های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با وقفه‌ای طولانی مواجه خواهد شد، هر دو تیم حداکثر تلاش خود را می‌کنند تا با خاطره‌ای خوش به تعطیلات و پس از آن اردوهای آماده‌سازی برای بازگشت به مسابقات روند و بنابراین باید انتظار نمایشی متفاوت را از سوی هر دو تیم داشت.

 

انتهای پیام/




پرسپولیس در تدارک صدرنشینی تا پایان جام جهانی؛ مس به دنبال آبروداری در آزادی

منبع:آنـــا
? پرسپولیس در تدارک صدرنشینی تا پایان جام جهانی؛ مس به دنبال آبروداری در آزادی