پدرانه‌های سپاه ثارالله برای دختران محروم؛ ۱۵۴۰ نوعروس کرمانی روانه خانه بخت شدند

یک‌هزار و ۵۴۰ نوعروس کرمانی با جهیزیه اهدایی سپاه ثارالله استان و برخی از دستگاه‌ها با آبرومندی و دل خوش روانه خانه بخت شدند. به گزارش فت فتو از کرمان، ازدواج سنت حسنه پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) است و هر پدر و مادری آرزو دارد دخترش را آبرومندانه راهی خانه شوهر کند، اما این روزها […]


یک‌هزار و ۵۴۰ نوعروس کرمانی با جهیزیه اهدایی سپاه ثارالله استان و برخی از دستگاه‌ها با آبرومندی و دل خوش روانه خانه بخت شدند.

به گزارش فت فتو از کرمان، ازدواج سنت حسنه پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) است و هر پدر و مادری آرزو دارد دخترش را آبرومندانه راهی خانه شوهر کند، اما این روزها با توجه به شرایط اقتصادی بعضی از خانواده‌ها برای تهیه جهیزیه به کمک خیران و دستگاه‌ها نیاز دارند، بنابراین سپاه ثارالله استان کرمان میان‌دار شده است تا با همکاری برخی نهادها جهیزیه‌های آبرومندی را برای نوعروسان محروم تهیه کند.

این در حالی‌ست که همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه(س) شاهد برگزاری جشن‌های عروسی برای عروس و دامادها در سراسر استان کرمان توسط سپاه ثارالله و سایر نهادها هستیم، جشن عروسی ۱۵۰ زوج کرمانی هم در شب میلاد حضرت زهرا(س) در سالن فجر برگزار شد.

آن‌طور که فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان می‌گوید: در ادامه برنامه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) یک‌هزار و  ۵۴۰ سری جهیزیه در بین نوعروسان استان کرمان توزیع شده است.

سردار محمدعلی نظری با اشاره به اینکه این تعداد جهیزیه به همت کمیته امداد امام، بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان امام و قرارگاه محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی سپاه استان تامین شده است، ادامه می‌دهد: ارزش ریالی این سری جهیزیه ۵۴۰ میلیارد ریال است.

وی همچنین تاسی به روحیه خدمتگزاری شهید سردار حاج‌قاسم سلیمانی و خدمت به مردم را از مهمترین اهداف توزیع این جهیزیه‌ها بیان می‌کند و می‌افزاید: به‌دلیل علاقه وافر حاج‌قاسم به حضرت زهرا(س)روز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه همزمان با شب میلاد بانوی دو عالم جشن پیوند فاطمی را برای زوج‌های نیازمند برگزار ‌کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از توزیع این جهیزیه‌ها بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و افراد نیازمند شناسایی شده در محلات مختلف استان کرمان خبر می‌دهد و یادآور می‌شود: امروز سومین برنامه توزیع جهیزیه در سال جاری را برگزار کردیم و این برنامه تا پایان امسال ادامه می‌یابد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





پدرانه‌های سپاه ثارالله برای دختران محروم؛ ۱۵۴۰ نوعروس کرمانی روانه خانه بخت شدند

منبع: فــارس
? پدرانه‌های سپاه ثارالله برای دختران محروم؛ ۱۵۴۰ نوعروس کرمانی روانه خانه بخت شدند