پایگاه اورژانس نوروزی دانشگاه آزاد مازندران گشایش یافت

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از ساری، صبح امروز پایگاه اورژانس نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور رئیس این دانشگاه و جمعی از مسئولان شهر ساری گشایش یافت. معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در حاشیه آیین افتتاحیه این مرکز به فت فتو گفت: پایگاه اورژانس نوروزی دانشگاه از […]

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از ساری، صبح امروز پایگاه اورژانس نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور رئیس این دانشگاه و جمعی از مسئولان شهر ساری گشایش یافت.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در حاشیه آیین افتتاحیه این مرکز به فت فتو گفت: پایگاه اورژانس نوروزی دانشگاه از امروز ۲۷ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب با حضور پزشکان و پرستاران دانشگاه برای نخستین‌بار در استان آماده ارائه خدمات به مردم در ایام نوروز است.

رامین مفرح خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در مسیر ساری به دریا، مرکز اورژانسی برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی تاکنون فعالیت نداشته است، دانشگاه آزاد اسلامی در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران، منطقه و مسافران نوروزی که از این مسیر رفت و آمد می‌کنند، تصمیم گرفت تا برای رفاه حال مردم به جد پیگیر حل این موضوع باشد و حاصل آن در قالب افتتاح پایگاه اورژانس نوروزی بود.

انتهای پیام/




پایگاه اورژانس نوروزی دانشگاه آزاد مازندران گشایش یافت

منبع:آنـــا
? پایگاه اورژانس نوروزی دانشگاه آزاد مازندران گشایش یافت