پایه و مبنای انقلاب اسلامی  مردم محوری است/هرکجا مردم در صحنه باشند به موفقیت می‌رسیم

سردار زهرایی گفت: پایه و مبنای انقلاب اسلامی  مردم محوری است و آنجایی که مردم پای کار امدند حماسه‌ای خلق شده و موفقیت‌ها بدست آورده اند.   به گزارش نذیر کرماناز کرمان، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور برای بازدید از طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی  در نرماشیر به کرمان سفر کرد. در […]

سردار زهرایی گفت: پایه و مبنای انقلاب اسلامی  مردم محوری است و آنجایی که مردم پای کار امدند حماسه‌ای خلق شده و موفقیت‌ها بدست آورده اند.  

به گزارش نذیر کرماناز کرمان، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور برای بازدید از طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی  در نرماشیر به کرمان سفر کرد.

در این سفر سردار زهرایی ضمن  بازدید از طرح‌های  بسیح سازندگی شامل آسفالت جاده‌های بین مزارعی با خانواده شهدا و جهادگران شهرستان ریگان، نرماشیر و بم دیدار خواهند کرد.

سردار زهرایی در جلسه شورای اداری شهرستان نرماشیر اظهار کرد: پایه و مبنای انقلاب اسلامی  مردم محوری است و آنجایی که مردم پای کار امدند حماسه‌ای خلق شده و موفقیت‌ها بدست آورده اند.  

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: محرومیت رفع نمی‌شود مگر به اراده و دست  مردم بومی منطقه، از کشاورز گرفته تا فرماندار و امام جمعه،   مردمی که در یک جغرافیا مستقر هستند خودشان می‌توانند منشا محرومیت شوند و یا منشاء تحول و محرومیت زدایی شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: اولین قدم  در این زمینه اراده و باور مردم است هر زمانی که به هم پیوند خوردیم و هم افزا شدیم و ظرفیت‌های خود را شناختیم و ظرفیت جدید را  خلق کردیم محرومیت رفع خواهد شد

وی افزود: وقتی با هم کار کنیم و هم گرا شویم  مطالبه گری هم خواهیم کرد  حتما از ظرفیت‌های خارج از محدوده بهتر  بهره مند می‌شویم

سردار زهرایی تصریح کرد: محرومیت با تکنولوژی  و زمان رشد می‌کند، محرومیت زدایی به این معنا نیست که یک کار انجام شود و تمام شود، نه، محرومیت زدایی مثل غذا و آب خوردن است وقتی غذا می‌خوریم بعد از مدتی احساس گرسنگی می‌کنیم محرومیت زدایی هم چنین است  پس در محرومیت زدایی خسته نشدن مهم است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: محرومیت زدایی و کار جهادی خستگی ناپذیر است و آدم‌هایی را احتیاج دارد که  سخت باشند و در کار‌ها استمرار داشته باشند.

 سردار زهرایی خاطر نشان کرد:  ۵ قرارگاه در کرمان، که یک قرارگاه در نرماشیر است سعی می‌کنیم این قرارگاه را تجهیز کنیم و همچنین جهت آسفالت جاده‌های بین مزارع علاوه بر سهمیه تخصیص داده شده ۱۳ تن قیر هم اضافه بر سهمیه در اختیار عزیزان این منطقه قرار خواهد گرفت.  




پایه و مبنای انقلاب اسلامی  مردم محوری است/هرکجا مردم در صحنه باشند به موفقیت می‌رسیم

منبع: خــبرگزاری بســیج
? پایه و مبنای انقلاب اسلامی  مردم محوری است/هرکجا مردم در صحنه باشند به موفقیت می‌رسیم