پایه دوازدهم سال سرنوشت سازی برای دانش آموزان است

حمدالله رحیمی نژاد گفت: پایه دوازدهم سال سرنوشت سازی برای دانش آموزان و اولیاء این پایه تحصیلی به شمار می رود. به گزارش فت فتو؛ حمدالله رحیمی نژاد  رئیس اداره آموزش و پرورش راین ضمن تشکر از حضور اولیاء و عوامل برگزاری جلسه گفت: پایه دوازدهم سال سرنوشت سازی برای دانش آموزان و اولیاء این پایه […]

حمدالله رحیمی نژاد گفت: پایه دوازدهم سال سرنوشت سازی برای دانش آموزان و اولیاء این پایه تحصیلی به شمار می رود.

به گزارش فت فتو؛ حمدالله رحیمی نژاد  رئیس اداره آموزش و پرورش راین ضمن تشکر از حضور اولیاء و عوامل برگزاری جلسه گفت: پایه دوازدهم سال سرنوشت سازی برای دانش آموزان و اولیاء این پایه تحصیلی به شمار می رود و با توجه به آموزش مجازی در طی دو سال اخیر  و بیماری کرونا، آموزش و پرورش راین با همکاری مدیران مدارس و همکاران آموزشی درصدد جبران این افت تحصیلی است که مساعدت و همیاری اولیاء و دانش آموزان را در این خصوص می طلبد.

 رئیس اداره آموزش و پرورش راین، راه اندازی پایگاه‌های مطالعاتی، تجهیز مدارس به کتب کمک آموزشی به روز، استفاده از ظرفیت مشاورین و برگزاری همایش های آموزشی و انگیزشی ویژه دانش آموزان را از مهمترین اقدامات صورت گرفته در راستای موفقیت دانش آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی و کنکور سراسری برشمرد.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه معاون آموزشی و کارشناسان آموزش متوسطه و راهنمایی و مشاوره به بیان مطالبی در این خصوص پرداخته و اولیاء نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

انتهای پیام/ تاج الدینی




پایه دوازدهم سال سرنوشت سازی برای دانش آموزان است

منبع:آرمـان
? پایه دوازدهم سال سرنوشت سازی برای دانش آموزان است