پایش تصویری جاده‌های کرمان باید تقویت شود

کرمان_ استاندار کرمان با اشاره به اثربخشی پایش تصویری در شهرها گفت: در جاده‌ها نیز باید از تمام ظرفیت‌ها برای کنترل و کاهش تصادفات استفاده کرد. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار، ظهر سه شنبه در ستاد پیشگیری و کاهش تصادفات استان کرمان گفت: کاهش تصادفات حاصل کار جمعی است و ضرورت دارد که بین […]

کرمان_ استاندار کرمان با اشاره به اثربخشی پایش تصویری در شهرها گفت: در جاده‌ها نیز باید از تمام ظرفیت‌ها برای کنترل و کاهش تصادفات استفاده کرد.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار، ظهر سه شنبه در ستاد پیشگیری و کاهش تصادفات استان کرمان گفت: کاهش تصادفات حاصل کار جمعی است و ضرورت دارد که بین دستگاه‌های اجرایی هم‌افزایی باشد و مصوبات پیگیری و مشکلات حل شود.

وی با اشاره به کنترل و نظارت بر تصادفات در شهر به واسطه پایش تصویری گفت: در جاده‌ها نیز باید از تمام ظرفیت‌ها برای کنترل و کاهش تصادفات استفاده کرد، جمع‌بندی ترددها به صورت روزانه انجام شود تا بتوانیم در صورت بروز حادثه به موقع عمل کنیم.

استاندار کرمان ادامه داد: برای برخورد جدی با رانندگان متخلف، تخلفات و خودروهای حادثه‌ساز مکاتبات با دادستانی باید صورت گیرد و ترددها در جاده‌ها کنترل شود.

فداکار، اعلام شرایط جوی و وضعیت تردد در جاده‌ها برای مسافران را مهم دانست و گفت: راهداری تاکنون در این مورد اقدامات خوبی انجام داده است، اطلاع‌رسانی و ساخت کلیپ‌های آموزشی و پخش آن در فضای مجازی به کاهش تصادفات کمک می‌کند.

استاندار کرمان، با اشاره به نقش روشنایی معابر در کاهش تصادفات گفت: استان کرمان به دلیل گستردگی، شاهد ترددهای جاده‌ای زیادی است و به نسبت جمعیت ممکن است تصادفات هم بیشتر شود که قابل مقایسه با استان‌های دیگر نیست و باید تدابیر کنترلی روی آن دیده شود.

کد خبر ۶۰۵۳۴۲۷




پایش تصویری جاده‌های کرمان باید تقویت شود

منبع: مــهر
? پایش تصویری جاده‌های کرمان باید تقویت شود