پایان همکاری انتشارات دانشگاه پیام نور با پلتفرم طاقچه

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه نذیر کرمان، بر اساس اعلام معاونت پژوهشی و مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور؛ در پی انتشار تصاویر تاسف‌باری از کارکنان مجموعه طاقچه در فضای مجازی، مراتب عدم پایبندی آن موسسه به قوانین و مقررات مدنی نظام جمهوری اسلامی و دستورات شرعی دین مبین اسلام محرز شد. دانشگاه […]

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه نذیر کرمان، بر اساس اعلام معاونت پژوهشی و مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور؛ در پی انتشار تصاویر تاسف‌باری از کارکنان مجموعه طاقچه در فضای مجازی، مراتب عدم پایبندی آن موسسه به قوانین و مقررات مدنی نظام جمهوری اسلامی و دستورات شرعی دین مبین اسلام محرز شد.

دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی مردمی و مولود انقلاب اسلامی، ضمن ابراز تاسف از این اقدام هنجارشکنانه و اهانت به مقدسات و واجبات شرعی و قانونی توسط مجموعه طاقچه، پایان هرگونه همکاری فرهنگی و رسانه‌ای با این نرم‌افزار (اپلیکیشن) را اعلام می‌نماید.

بدیهی است مجموعه فوق موظف است تمامی کتب منتشره از سوی انتشارات دانشگاه پیام نور را از سامانه خود حذف نموده و انتشار کتب این دانشگاه از تاریخ انتشار این اطلاعیه به بعد فاقد وجاهت قانونی می‌باشد.

 

انتهای پیام/




پایان همکاری انتشارات دانشگاه پیام نور با پلتفرم طاقچه

منبع:آنـــا
? پایان همکاری انتشارات دانشگاه پیام نور با پلتفرم طاقچه