پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان جنوب کرمان برگزار می‌شود

کرمان – مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب استان کرمان گفت: پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان جنوب استان کرمان در رده‌های سنی هفت تا ۳۰ برگزار می‌شود. مجید خوبی زاده در گفتگو با فت فتو با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در جنوب استان کرمان، اظهار کرد: این جشنواره که در ۱۰ رشته قرائت […]

کرمان – مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب استان کرمان گفت: پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان جنوب استان کرمان در رده‌های سنی هفت تا ۳۰ برگزار می‌شود.

مجید خوبی زاده در گفتگو با فت فتو با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در جنوب استان کرمان، اظهار کرد: این جشنواره که در ۱۰ رشته قرائت نماز، قرائت تقلیدی، تحقیق، حفظ کل، حفظ جز ۳۰، ترتیل، اذان، مفاهیم، تحقیق و استعدادیابی برگزار می‌شود، فراخوان آن از ۷ آبان آغاز و تا پایان ماه آذر ادامه دارد.

وی با بیان این مطلب که رده‌های سنی زیر هفت سال، هف تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، بیان کرد: پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان همانند سال گذشته برگزار می‌شود با ذکر این تفاوت که جلسات سنتی قرآن و کودکان زیر هفت سال نیز به آن اضافه شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب کرمان با اشاره به اینکه باتوجه به شیوع ویروس کرونا این جشنواره در سال جاری به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، عنوان کرد: علاقه مندان جهت شرکت در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان جنوب استان کرمان می‌توانند به آدرس https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan مراجعه کنند.

وی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره را شناسایی استعدادهای قرآنی، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم عنوان کرد و افزود: نتایج پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان در اردیبهشت ماه سال آینده اعلام می‌شود.

کد خبر ۵۳۵۳۰۲۲




پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان جنوب کرمان برگزار می‌شود

منبع:مــهر
? پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان جنوب کرمان برگزار می‌شود