پاسدار مجاهد حاج حسین اسماعیل بیگی آسمانی شد

کرمان- فت فتو– سرهنگ پاسدار حاج حسین اسماعیل بیگی، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس، پس از تحمل یک دوره بیماری ناشی از کرونا، شبانگاه پنجشنبه دوم دی سال جاری آسمانی شد.  به گزارش فت فتو، سردار حاج حسین اسماعیل بیگی که روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت از زمره مجاهدانی بود که […]

کرمان- فت فتو– سرهنگ پاسدار حاج حسین اسماعیل بیگی، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس، پس از تحمل یک دوره بیماری ناشی از کرونا، شبانگاه پنجشنبه دوم دی سال جاری آسمانی شد.

 به گزارش فت فتو، سردار حاج حسین اسماعیل بیگی که روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت از زمره مجاهدانی بود که سال‌های جوانی خویش را به مجاهدت خالصانه و دفاع از انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها و همرزمی بسیاری از سرداران شهید سپاه اسلام، سپری کرد.

سردار حاج حسین اسماعیل بیگی در دوران هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از کشور و انقلاب تا پای جان ایستادگی کرد و در اثر شیمیایی شدن به افتخار جانبازی نائل آمد.
سردار سرفراز حاج حسین اسماعیل بیگی در مسئولیت های مختلفی از جمله معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله، معاون اطلاعات سپاه، فرمانده ناحیه زرند، فرمانده ناحیه کهنوج، معاون هماهنگ کننده تیپ بم، مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری کرمان و دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت این استان به نظام و انقلاب اسلامی و به مردم خدمت کرد.
سردار اسماعیل بیگی شامگاه پنجشنبه دوم دی ماه پس از تحمل یک دوره بیماری ناشی از ابتلا به کرونا در سن ۵۹ سالگی آسمانی شد.

در پی درگذشت مرحوم اسماعیل بیگی مقامات کشوری و استانی با صدور پیام های تسلیت ضمن ابراز تالم و تاثر، برای وی علو درجات را مسالت کردند.

در بخشی از متن پیام تسلیت رییس مجلس شورای اسلامی آمده است: آن مجاهد فی سبیل الله عمر شریف و پربرکت خود را در راه خدمت مخلصانه و مؤمنانه به انقلاب اسلامی صرف کرد و علاوه بر مجاهدت دلاورانه در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان ، در دوره پس از پایان دفاع مقدس نیز مجاهدت در راه خدا را ادامه داد و در عرصه‌های گوناگون فرهنگی و سیاسی، باقیات صالحات ارزشمندی از خود بر جای گذاشت.

آقایان سیدمحمد حسینی، معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه ثارالله، رییس کل دادگستری استان و اعضای مجمع نمایندگان، فرمانده سپاه ثارالله این استان و سایر مقامات و شخصیت ها هر کدام در پیام هایی جداگانه ضایعه درگذشت این مجاهد انقلاب و رزمنده و جانباز صبور را تسلیت گفتند.




پاسدار مجاهد حاج حسین اسماعیل بیگی آسمانی شد

منبع: ایرنـا
? پاسدار مجاهد حاج حسین اسماعیل بیگی آسمانی شد