پارک شورا از امروز پاتوق ویژه بچه‌های کرمانی می‌شود

پارک شورا از ساعت ۱۷ عصر امروز ۲۷ خردادماه با آغاز سومین جشنواره کودک و نوجوان «شهروند» به یک پاتوق ویژه برای بچه‌های کرمانی تبدیل می‌شود. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از خبرگزاری فارس؛ جشنواره کودک و نوجوان شهروند کرمان سابقه دیرینه‌ای دارد، اولین و دومین دوره این جشنواره در […]

پارک شورا از ساعت ۱۷ عصر امروز ۲۷ خردادماه با آغاز سومین جشنواره کودک و نوجوان «شهروند» به یک پاتوق ویژه برای بچه‌های کرمانی تبدیل می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از خبرگزاری فارس؛ جشنواره کودک و نوجوان شهروند کرمان سابقه دیرینه‌ای دارد، اولین و دومین دوره این جشنواره در سال‌های ۹۰ و ۹۱ برگزار شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

استقبال کودکان و نوجوانان کرمانی و خانواده آنها از جشنواره شهروند به‌حدی خوب بود که بر اساس آمار رسمی فقط در دو روز نخست دومین جشنواره بیش از ۶ هزار نفر در این برنامه حضور پیدا کردند.

حالا بعد از گذشت یک دهه قرار است سومین جشنواره کودک و نوجوانان با برنامه‌های متنوع و با شور و نشاط در محل شورای شهر کرمان برگزار شود.

آن‌طور که معاون فرهنگی شهردار کرمان می‌گوید: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط، شادابی اجتماعی و بهینه‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از ۲۷ خردادماه تا یکم تیرماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ با مشارکت سازمان‌ها، دستگاه‌های دولتی و سمن‌های مردمی برگزار می‌شود.

عبدالرضا شیخ‌شعاعی از اکران انیمیشن‌های کودک، اجرای نمایش عروسکی، برپایی نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان، آموزش‌های اجتماعی با موضوعات ایمنی، فضای سبز، ترافیک و پسماند و موضوعات علمی، فرهنگی و مذهبی در جشنواره مذکور خبر می‌دهد.

همچنین بخش‌های نجوم و رصد آسمان کرمان و برنامه‌های فضانوردی از دیگر برنامه‌های سومین جشنواره کودک و نوجوان «شهروند» در پارک شوراست.

قرار است نوجوانان فن‌آور و کارآفرین در سومین جشنواره کودک و نوجوان «شهروند» شرکت کنند و شرکت‌کنندگان در این برنامه نیز روایت پیشرفت را از زبان نوجوانان دهه هشتادی و نودی بشنوند.

مشاوران حوزه کودک و نوجوان هم در این جشنواره حضور دارند و خانواده‌ها می‌توانند در زمینه‌های مختلف با آنها مشورت کنند و از راهنمایی‌های‌شان بهره ببرند.

انتهای خبر/




پارک شورا از امروز پاتوق ویژه بچه‌های کرمانی می‌شود

منبع:آرمـان
? پارک شورا از امروز پاتوق ویژه بچه‌های کرمانی می‌شود