٩٠۶ نفر توسط هلال احمر کرمان در ۲۴ ساعت گذشته امدادرسانی شدند

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از وقوع سیل، برف و کولاک در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: ٩٠۶ نفر در این حوادث جوی امدادرسانی شدند. رضا فلاح شامگاه ۱۰ اسفندماه در این رابطه بیان کرد: طی ٢۴ ساعت گذشته ١۶ شهرستان در استان کرمان از حوادث جوی باران، سیل، […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از وقوع سیل، برف و کولاک در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: ٩٠۶ نفر در این حوادث جوی امدادرسانی شدند.

رضا فلاح شامگاه ۱۰ اسفندماه در این رابطه بیان کرد: طی ٢۴ ساعت گذشته ١۶ شهرستان در استان کرمان از حوادث جوی باران، سیل، برف و کولاک متاثر شدند.

وی با اشاره به امدادرسانی ٩٠۶ نفر توسط نیروهای هلال احمر افزود: اسکان ٢٩٠ نفر در پایگاه‌های امدادونجات و همچنین رهاسازی ١٣۶ خودرو تا کنون انجام شده است. 

فلاح با اشاره به حضور ١١٩ نیروی امدادی در عملیات‌های مذکور گفت: ٧١ بسته غذایی، ٢٨۵ کیلوگرم نایلون، ١٢۵ تخته پتو و موکت و همچنین چهار دستگاه چادر امدادی توزیع شده است.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: ٢۴ دستگاه خودروی آمبولانس و کمک‌دار سبک طی شبانه روز گذشته در عملیات‌های امدادونجات در سطح استان بکار گرفته شده است.

انتهای پیام 




٩٠۶ نفر توسط هلال احمر کرمان در ۲۴ ساعت گذشته امدادرسانی شدند

منبع: ایـسنا
? ٩٠۶ نفر توسط هلال احمر کرمان در ۲۴ ساعت گذشته امدادرسانی شدند