١٣٠ هزار قرآن‌آموز طی ۳ دهه در کرمان پرورش یافته اند

کرمان- مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن استان کرمان گفت: طی سه دهه اخیر ۱٣٠ هزار نفر از آموزش‌های مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم بهره‌مند و ۸۰۰ مربی قرآن در مجمع تربیت شده‌است. به گزارش نذیر کرمان، سیدحمیدرضا توحیدی صبح سه شنبه در دیدار رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه مجمع از […]

کرمان- مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن استان کرمان گفت: طی سه دهه اخیر ۱٣٠ هزار نفر از آموزش‌های مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم بهره‌مند و ۸۰۰ مربی قرآن در مجمع تربیت شده‌است.

به گزارش نذیر کرمان، سیدحمیدرضا توحیدی صبح سه شنبه در دیدار رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه مجمع از قدیمی‌ترین مجموعه‌های قرآنی است که محور فعالیت‌های آن بر محور آموزش قرار دارد، گفت: در طول بیش از ۳۰ سال از عمر مجموعه، ۱٣٠ هزار نفر از آموزش‌های مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم بهره‌مند و ۸۰۰ مربی قرآن در مجمع تربیت شده‌است.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن استان کرمان با بیان اینکه مجمع از قدیمی‌ترین مجموعه‌های قرآنی است که محور فعالیت‌های آن بر محور آموزش قرار دارد، اظهار کرد: در طول بیش از ۳۰ سال از عمر مجموعه حدود ۱٣٠ هزار نفر از آموزش‌های عمومی و عالی مجمع بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های مجمع قاریان و حافظان قرآن در کرمان در تمام رشته‌های قرآنی و برای ۳ سال به بالا ارائه می‌شود، گفت: این مجموعه کاملاً خودگردان بوده و در حال حاضر ٢۶ مرکز مجمع در محلات مختلف شهر کرمان و چند شهرستان دیگر فعال است و در تابستان امسال استقبال بسیار خوبی از کلاس‌ها انجام شد و بیش از چهار هزار نفر در کلاس‌های مختلف ثبت نام کرده‌اند.

توحیدی تصریح کرد: کلاس‌های آموزش قرآن هرساله طی ۴ و گاهی ۵ ترم برگزار می‌شود و ترم پاییز هم قریب به سه هزار نفر در کلاس‌های آموزشی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن استان توجه به نسل جوان و استفاده از ظرفیت آنها در آموزش قرآن را از برنامه‌های اصلی مجمع دانست و افزود: از ابتدای کار مجموعه در استان تاکنون حدود ۸۰۰ مربی قرآن در مجمع تربیت شده‌اند.

توحیدی با بیان اینکه مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان از مجموعه‌های پیشتاز در کشور است که دستاوردهای متعددی داشته، اظهار کرد: در این مجموعه سعی کردیم علاوه بر آموزش قرآن محیطی شاد را برای قرآن‌آموزان ایجاد کنیم به همین دلیل امکانات ورزشی و بازی و برگزاری اردوهای یک روزه نیز در مراکز فراهم شده است.

کد خبر ۵۹۷۶۷۳۷




١٣٠ هزار قرآن‌آموز طی ۳ دهه در کرمان پرورش یافته اند

منبع: مــهر
? ١٣٠ هزار قرآن‌آموز طی ۳ دهه در کرمان پرورش یافته اند