ویژگی برجسته جمهوری اسلامی ایران وجود حکومت مبتنی بر ولایت فقیه است

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: ویژگی برجسته جمهوری اسلامی وجود حکومت مبتنی بر ولایت فقیه است که همه گروها در زیر این پرچم قرار می گیرند و ثبات و امنیت کشور در این راستا پیش رفته است. به گزارش فت فتو، علی زینی وند روز شنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: ویژگی برجسته جمهوری اسلامی وجود حکومت مبتنی بر ولایت فقیه است که همه گروها در زیر این پرچم قرار می گیرند و ثبات و امنیت کشور در این راستا پیش رفته است.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند روز شنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه قانون‌مداری، مردمی بودن و ولایت محوری از محورهای تمایز نیروهای مسلح ایران اسلامی با سایر نیروهای مسلح است افزود: قدرت قانونی نیروهای مسلح ما در دل مردم و با عنوان اقتدار ملی در سطح دنیا شناخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه نیرو مسلح جمهوری اسلامی با مولفه قانون مداری و مردمی بودن تفاوت خود را با سایر نیروهای مسلح در دنیا مشخص کرده است، ادامه داد: امروز همه شواهد نشان می دهد که وارد دوره جدیدی در مدیریت کشور شده ایم و دوره بالندگی آغاز شده است و این موضوع در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب نیز به خوبی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده و دولت سیزدهم با کلید واژه بازسازی عقلانی کار را آغاز کرده است.

استاندار کرمان گفت: برای ورود به دوره جدید به تفکر همسو و همگام با این هدفگذاری بلند نیاز است و در ادوار و سالیان گذشته در حوزه هایی از جمله در حوزه نظامی، فناوری، تربیت نیروهای متحد مسلح و غیره به اوج اقتدار رسیده ایم.

زینی وند ادامه داد: در حوزه سیاسی نیز به لحاظ ارکان سیاسی در اوج اقتدار هستیم و آخرین مورد در این زمینه جا به جایی دولت بود که در قالب مردم سالاری می تواند درسی برای کشورهایی باشد که ادعای دموکراسی دارند.

وی گفت: در حوزه فرهنگ و اقتصاد که نیاز به نیروی جوان و معقتد در اداره کشور وجود دارد و حتما در کشور این مدیریت مستولی می شود و کشور را به قله اقتدار خواهد رساند.

وی به نامگذاری هفته ناجا به عنوان پلیس هوشمند، امنیت پایدار اشاره و تصریح کرد: در این شرایط که کرمان به عنوان یک استان مهم در تثبیت امنیت کشور در یک منطقه مهم و پرمساله در مرزهای شرقی است همه رفتار ما باید مبتنی بر قانون باشد و طرح مطالبات، رسیدگی به مطالبات باید منطبق با قانون باشد.

زینی وند افزود: همه ما در اجرای ماموریت های خود باید در چارچوب قانون حرکت کنیم و باید بدانیم که مطالبات خود را در چارچوب قانون پیگیری کنیم زیرا اگر پای خود را از چارچوب قانون بیرون گذاریم نظام مقتدر، ما را به چارچوب قانون باز می گرداند و سمت ها و مسئولیت ها هیچگاه مصونیتی برای افراد در زمینه قانون گریزی ایجاد نکرده است.

وی از نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات، کنترل مردم مدارانه و همکاری در مدیریت کاهش شیوع کرونا به صورت ویژه تقدیر کرد.




ویژگی برجسته جمهوری اسلامی ایران وجود حکومت مبتنی بر ولایت فقیه است

منبع:ایرنـا
? ویژگی برجسته جمهوری اسلامی ایران وجود حکومت مبتنی بر ولایت فقیه است