ویژه برنامه‌های روز شهید در رفسنجان را تشریح کرد

رئیس اداره بنیاد شهید رفسنجان در نشستی به بیان برنامه‌های روز شهید پرداخت. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» مصطفی دهقان رجبی گفت: روزشماره روز شهید در سطح شهر صورت می‌گیرد، امسال به جهت اینکه کار جدیدی صورت گیرد و گره‌ای از مشکلات خانواده شهدا باز شود سعی کردیم بیشتر به سمت […]

رئیس اداره بنیاد شهید رفسنجان در نشستی به بیان برنامه‌های روز شهید پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» مصطفی دهقان رجبی گفت: روزشماره روز شهید در سطح شهر صورت می‌گیرد، امسال به جهت اینکه کار جدیدی صورت گیرد و گره‌ای از مشکلات خانواده شهدا باز شود سعی کردیم بیشتر به سمت بررسی و حل مشکلات خانواده شهدا برویم.

 
رئیس اداره بنیاد شهید رفسنجان ادامه داد: اولین برنامه ما با حضور وکلا و ریاست دادگستری است که به بررسی مسائل حقوقی و مشکلات خانواده شهدا بپردازیم، سعی می‌کنیم با شنیدن و بررسی پرونده مشکل‌شان را حل کنیم.
 
وی سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه، حضور مسئولین در اداره بنیاد شهید جهت پاسخگویی به خانواده شهدا در روز شنبه، برگزاری میز خدمت در ادارات برای خانواده‌های شهدا و دیدار مسئولین با خانواده‌هایی که کمتر به آنها سر زده شده است را از سری برنامه‌های روز شهید بیان کرد.
 
دهقان رجبی ایراد کرد: برگزاری شب شعر و خاطره‌گویی جانبازان در مهدیه گلزار شهدای عباس‌آباد در دوشنبه شب، تجلیل ادارات از کارمندان وابسته به شهدا در روز سه‌شنبه و عطرافشانی قبور در گلزار شهدای عباس‌آباد را در عصر پنجشنبه از دیگر برنامه‌های روزشهید یاد کرد.
 
رئیس اداره بنیاد شهید رفسنجان اظهار کرد: با معرفی کردن شهدا به شهرداری، فضاسازی شهر را ویژه شهدا خواهیم داشت و هر اداره برای شهید اداره‌اش طبق بودجه فضاسازی انجام دهد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های لازم با شرکت مس و دانشگاه علوم پزشکی ویزیت و درمان پزشکان متخصص و عمومی از شنبه تا آخر هفته به‌صورت حضوری در خانه والدین شهدا انجام می‌شود.
 
انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: خانه خشتی




ویژه برنامه‌های روز شهید در رفسنجان را تشریح کرد

منبع:آرمـان
? ویژه برنامه‌های روز شهید در رفسنجان را تشریح کرد