ویزیت و توزیع داروی رایگان به ۲۰۰ بیمار جازموریانی

جمعیت هلال‌احمر شهرستان رودبار جنوب به مدت یک روز در منطقه کوهستان نمداد ۲۰۰ بیمار را ویزیت و داروی رایگان بین آنها توزیع کرد. علی روهنده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار جنوب در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو گفت: حمایت از سلامت انسان ‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری یکی از اهداف […]

جمعیت هلال‌احمر شهرستان رودبار جنوب به مدت یک روز در منطقه کوهستان نمداد ۲۰۰ بیمار را ویزیت و داروی رایگان بین آنها توزیع کرد.

علی روهنده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار جنوب در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو گفت: حمایت از سلامت انسان ‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری یکی از اهداف هلال احمر به شمار می‌رود و طرح کاروان سلامت از طرح‌های ملی جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود.
 
روهنده در ادامه افزود: کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر این شهرستان بیش از ۲۰۰ نفر از اهالی روستاهای کوهستان نمداد را ویزیت رایگان کرد.
وی افزود: این کاروان با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار جنوب به مدت یک روز با هدف کمک به بهبود سطح سلامت در روستا‌های دازان،یک، دو، سه، تنگه جدایی، طبق ۲ و روستای زیران برگزار شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان رودبار جنوب گفت: کاروان سلامت هلال‌احمر شهرستان شامل یک پزشک عمومی، متخصص قلب، دارو ساز، فوریت‌های پزشکی و رئیس بیمارستان شهرستان نسخه پیچ و خدمات پرستاری بود.

روهنده تاکید کرد: ویزیت رایگان، توزیع دارو، انجام تزریقات، تست قند و فشار خون رایگان مهمترین خدمات ارائه شده توسط کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر برای اهالی روستا‌های منطقه کوهستان نمداد بود.
وی با بیان اینکه دارو‌های این طرح توسط هلال‌احمر استان اهداء شده بود، بیان کرد: روند اعزام کاروان سلامت به روستاها و مناطق کم برخوردار شهرستان رودبار جنوب و جازموریان ادامه خواهد داشت.
 
گفتنی است: منطقه کوهستان نمداد با ۲۳ روستا از توابع بخش جازموریان شهرستان رودبار جنوب در فاصله ۱۵۰ کیلومتری این شهرستان واقع شده است.
 
انتهای خبر/پ
 




ویزیت و توزیع داروی رایگان به ۲۰۰ بیمار جازموریانی

منبع:آرمـان
? ویزیت و توزیع داروی رایگان به ۲۰۰ بیمار جازموریانی