وقتی واکنش شبانه سرمربی استقلال جدی گرفته نشد/ ساپینتو قبل از بازی هشدار محرومیتش را داده بود!

به گزارش خبرنگار گروه ورزش فت فتو، تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک برابر گل‌گهر به پیروزی رسید. در این بازی ساپینتو سرمربی استقلال در اعتراض به داوری خشمگین شد و رفتار عجیب و غربیی نشان داد که منجر به محرومیت او شد. ساپینتو قبل از […]

به گزارش خبرنگار گروه ورزش فت فتو، تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک برابر گل‌گهر به پیروزی رسید. در این بازی ساپینتو سرمربی استقلال در اعتراض به داوری خشمگین شد و رفتار عجیب و غربیی نشان داد که منجر به محرومیت او شد.

ساپینتو قبل از بازی با گل‌گهر در مصاحبه ای که حدود ساعت ۱۱:۴۵ شب با رسانه رسمی باشگاه استقلال انجام داد خطاب به اعضای کادر فنی این تیم گفته بود هیچ کدام حق صحبت با اعضای کادر و نیمکت تیم حریف را ندارند و اگر قرار است چنین اتفاقی رخ بدهد باید با وی هماهنگ کنند.

سرمربی استقلال با اشاره به اینکه در بازی با نساجی همکارانش این کار را کرده‌اند اعلام کرد که دیگر اجازه چنین کاری را به اعضای کادر فنی تیم استقلال نمی‌دهد اما با توجه به سبقه و رفتار وی در بازی با ملوان می‌شد فهمید که منبعد این مربی پرتغالی خودش وارد معرکه شود. در واقع ساپینتو قبل از بازی با گل‌گهر این هشدار را داده بود که به جز وی هیچکس حق حرف زدن با نیمکت حریف را ندارد و در جریان بازی با گل‌گهر درگیری های و با سعید الهویی عضو کادر فنی تیم حریف به شکلی بود که در پایان بازی بلوا درست شد و  همین رفتارهای وی سرمربی استقلال را در آستانه محرومیت قرار داد.

انتهای پیام/۴۰۵۷/




وقتی واکنش شبانه سرمربی استقلال جدی گرفته نشد/ ساپینتو قبل از بازی هشدار محرومیتش را داده بود!

منبع:آنـــا
? وقتی واکنش شبانه سرمربی استقلال جدی گرفته نشد/ ساپینتو قبل از بازی هشدار محرومیتش را داده بود!