وفاداری قشر کارگر به انقلاب، زبانزد خاص و عام است

امام جمعه شهرستان ریگان گفت: وفاداری قشر کارگر به انقلاب زبانزد خاص و عام است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ صبح امروز مراسم تجلیل از کارگران زحمتکش در محل فرمانداری شهرستان ریگان برگزار شد. حجت الاسلام حبیب رضازاده در این مراسم با بیان این‌که جایگاه کار و کارگر در اسلام یک […]

امام جمعه شهرستان ریگان گفت: وفاداری قشر کارگر به انقلاب زبانزد خاص و عام است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ صبح امروز مراسم تجلیل از کارگران زحمتکش در محل فرمانداری شهرستان ریگان برگزار شد.

حجت الاسلام حبیب رضازاده در این مراسم با بیان این‌که جایگاه کار و کارگر در اسلام یک جایگاه والا و مقدسی است، اظهار کرد: در سخنان گهربار نبی اکرم(ص) کارگر را مجاهد فی‌سبیل‌الله معرفی می‌کند.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: امیدواری، زندگی مقدس و پول با برکت خداوندی در کار و کارگری معنا و مفهوم دارد.

وی افزود: کارگر در دید غربی و لیبرال دید کارکردن افرادی برای پرکردن جیب فرد یا افراد خاص است.

خطیب جمعه ریگان عنوان کرد: وفاداری قشر کارگر به انقلاب و تقدیم شهدای بزرگوار برای اسلام عزیز زبانزد خاص و عام است.

مراد آبیار در مراسم با تبریک روز جهانی کار و کارگر ونقش کارگران در تولید، رشد و توسعه کشور، بیان داشت: قشر کارگر سرمایه اجتماعی برای توسعه و رشد تولید است.

فرماندار ریگان افزود: مهارت‌افزایی کارگران در ارتقا سطح درآمد و افزایش صادرات موثر است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با نقش و جایگاه کار و کارگر خاطرنشان‌کرد: معظم له فرمودند، کار و کارگر به علت تامین کردن همه نیازها و لوازم زندگی مردم و کشور در واقع حیات جامعه است.

آبیار عنوان کرد: اگر کارگری در جامعه نباشد از کار، آثار آن، پیشرفت و شکوفایی کشور خبری‌ نیست.

فرماندار ریگان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که تولید را ستوان فقرات کشور و کارگران را ستون فقرات تولید برشمردند، ابراز کرد: شعار امسال رشد تولید است که به جامعه کارگری مربوط می‌شود و کارگران برای انجام وظیفه در این زمینه باید با دلگرمی و اطمینان خاطر پای‌ کار بیایند.

انتهای خبر/د




وفاداری قشر کارگر به انقلاب، زبانزد خاص و عام است

منبع:آرمـان
? وفاداری قشر کارگر به انقلاب، زبانزد خاص و عام است