وعده صادق اقتدار ایران را به دنیا ثابت کرد

ائمه جمعه استان کرمان تأکید کردند: هدف ما این بوده که به رژیم غرب و آمریکا نشان دهیم که ما می‌توانیم از ایران با هشدار قبلی هروقت بخواهیم اسرائیل را مورد هدف قرار بدهیم. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد. […]



ائمه جمعه استان کرمان تأکید کردند: هدف ما این بوده که به رژیم غرب و آمریکا نشان دهیم که ما می‌توانیم از ایران با هشدار قبلی هروقت بخواهیم اسرائیل را مورد هدف قرار بدهیم.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه‌به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام، بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی همچون پاسخ مقتدرانه ایران به جسارت رژیم صهیونیستی در خصوص کنسولگری ایران در دمشق و شطینت خرابکارانه‌اش صبح امروز در اصفهان و در پاسخ موشکباران ایران به عنوان عملیات «وعده صادق» مورد توجه ائمه جمعه استان بود.

امام جمعه شهرستان جیرفت: هدف ما از عملیات صادق‌الوعد نشان دادن اقتدار ما به آمریکا و صهیونیست‌ها است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت گفت: امروز با توجه به سلاح‌های دشمن و پیشرفت‌هایی که در جهان متصل شده به همان نبست موظف هستیم از تمام توان و نیروی خودمان استفاده و بهره‌ببریم و دشمن باید از امکانات مسلمانان بترسند و آن ترس باعث شود که به سرزمین‌های اسلامی تعرض نکند.

وی بیان کرد: هدف ما این بوده که به رژیم غرب و آمریکا نشان دهیم که ما می‌توانیم از ایران با هشدار قبلی هروقت بخواهیم اسرائیل را مورد هدف قرار بدهیم و با نهایت دقت هر قسمتی از خاک دشمن را از راه دور و حتی از داخل ایران اسلامی می‌توانیم مورد هدف قرار دهیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تارم عنوان کرد: ما حتی از سلاح‌ها و موشک‌های جدید استفاده نکردیم از پهبادها و موشک‌های نسبتا قدیمی‌تر استفاده کردیم و همین مقدار باعث شد نتها اسرائیل بلکه غرب و آمریکا در برار این عملیات عاجز باشند.

وی افزود: علی‌رغم اعلام قبلی فرمانده سپاه و رهبر معظم انقلاب اسلامی امام‌خامنه‌ای که فرمودند؛ اسرائیل اشتباه کرد و باید تنبیه شود و قبل از آن هم به آمریکا اعلام کردند که عملیات ما در آستانه اجرایی شدن است، اما جهان دید هیچ یک از این آمادگی‌ها و حرف‌هایی در مورد گنبد آهنین و لایه‌های مختلف امنیتی گفته شده کاری از آن‌ها ساخته نشد و موشک‌های ایران اسلامی با لطف خداوند متعال و امام‌عصر (عج) از همه این موانع عبور کردند و به هدف اصابت کردند.

امام جمعه جیرفت مطرح کرد: به تعبیر کارشناسان میزان موفقیت عملیات بیش‌از حد‌انتظار ما بود و خوشبختانه عملیات محقق شد و غربی‌ها به توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پی‌بردند آن هم با آمادگی دفاعی کامل دشمن و نه مثل رژیم کودک‌کش اسرائیل بدون اطلاع در یک کشور دیگر به سفارت حمله نشد بلکه با اطلاع قبلی این عملات انجام شد.

وی ابراز کرد: همه دنیا و غرب و اسرائیل و آمریکا این موشک‌ها را دیدند و ایران برای اولین بار توانستند این عملیات غرور‌آمیز را انجام‌دهد و باعث خوشحالی همه آزادی‌خواهان به ویژه مردم فلسطین شد و أبهت پوشالی اسرائیل را در‌هم بکوبد و ثابت کند شما در برابر قدرت نظامی ایران بسیار عاجز و آسیب‌پذیر خواهید‌بود.

امام جمعه جیرفت افزود: تقدیر می‌کنیم از عملیات «صادق‌الوعد» که دشمنان این پیام را از این عملیات دریافت کردند که تعرض به هرقسمت از جمهوری‌اسلامی و خاک‌ایران تنبیهی شدیدتر برای اسرائیل و آمریکا و غرب در‌پی‌خواهد داشت.

خطیب جمعه شهرستان نرماشیر: رژیم صهیونیستی قطعا غلط زیادی نخواهد کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر منصفی امام جمعه شهرستان نرماشیر در خطبه‌های این هفته شهرستان، گفت: جمهوری اسلامی زیر بار زور و منت نخواهد رفت، ما یک کشور مقتدر هستیم که روی پای خود به تمام اهداف رسیده‌ایم.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی قبلا واکنش جدی جمهوری اسلامی را دیده است، قطعا غلط زیادی نخواهد کرد زیرا انتقام سخت جمهوری اسلامی از رژیم صهیونیستی، خواست مردم بود زیرا خواسته مردم هم برای نیروهای نظامی ما، مهم است.

خطیب جمعه نرماشیر تصریح کرد: اگر غلطی از رژیم صهیونیستی رقم بخورد، پاسخ سختی خواهند دید، سبزپوشان سپاه برای انتقام و تنبیه آن‌ها آماده‌اند، حاج قاسم‌ها به وعده های خود عمل کردند و دل مردم را شاد کردند، انتقام جمهوری اسلامی ایران از رژیم کودک‌کش اسرائیل، برای ملت ما یک جشن بزرگ بود.

وی بیان کرد: سحرگاه امروز ریزپرنده‌های رژیم صهیونیستی که قصد تجاوز به مکان‌های مهم کشور ما داشتند، با حضور پدافند قوی ما به سزای عملشان رسیدند و باعث شادی مجدد ملت ما شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر منصفی امام جمعه شهرستان نرماشیر گفت: جمهوری اسلامی ایران، آماده مقابله هر تهدیدی است، اگر غلطی از آن‌ها سر بزند، قطعا تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

خطیب جمعه نرماشیر افزود: سپاه قلب ملت ایران است و ملت ایران هم خط قرمز سپاه و این همبستگی یعنی اقتدار جمهوری اسلامی ایران که جهان آن را به عینه دید.
 

امام جمعه شهرستان بم: عملیات وعده صادق نتیجه مجاهدت مکتب سلیمانی‌ها بود

حجت‌الاسلام قاسم دانشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بم ضمن سفارش مردم و خود به رعایت تقوای الهی بیان داشت:بیش‌از چهل سال از عمر نظام اسلامی، رژیم جعلی اسرائیل شیطنت داشته است، به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای و جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه در ۶ ماه اخیر از مهم‌ترین جنایات این غده سرطانی بوده است.

وی اذعان کرد: هماهنگی هوشمندانه و مقتدرانه میدان دیپلماسی و میدان نبرد از نقاط قوت عملیات وعده صادق بود و کشف حجاب منکر الهی است، در این خصوص وظیفه آحاد مردم انجام واجب الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه مخاطر نشان کرد: وضعیت اقتصادی برازنده‌ی انقلاب اسلامی نیست،افزایش توانمندی نظام در زمینه اقتصادی ودر همه‌ی زمینه‌ها همانند بنیه‌ی دفاعی باید بصورت جهادی ارتقاء یابد.

امام جمعه کهنوج‌: انجام وعده صادق همان لیلة‌القدر غرب آسیابود

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدنجنو امام جمعه کهنوج در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: این وعده را حضرت آقا قبلا داده بودند، که فرمودند:«دوران بزن دررو گذشته» بعدازحمله به کنسولگری ایران درسوریه، حضرت آقا فرمودند دشمن باید تنبیه شود، برای همین شمارش معکوس تنبیه دشمن شروع شد.

وی ادامه داد: ایران یک اقدام راهبردی، جلوی چشم دنیا، با اطلاع قبلی تنبیه دشمن را انجام داد.

نجنو افزود: البته تنبیه دشمن باتجهیزات کم و همینطور عزیزان سپاه گفتند؛ با کمتر از ۱۰ درصد توان انجام دادند، البته دشمن و هم پیمانانش درآمادگی صددرصدی بودند.

امام جمعه کهنوج ادامه داد: البته انجام عملیات وعده صادق فقط یک دست گرمی و قلق‌گیری بود، اگر غلطی از رژیم غاصب صهیونیستی سربزند، باخاک یکسان خواهند شد.

وی در پایان گفت: درودخدا بر پدر موشکی ایران شهید تهرانی مقدم و همه سپاهیان جان برکف که مقتدرانه بر جهان مصتولی کرده است.

امام جمعه شهرستان جازموریان: عیار تسلیحات ایرانی در عملیات «وعده صادق» مشخص شد

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی امام جمعه جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  با تبریک عملیات غرورآفرین وعده صادق، ابراز کرد: اقدام ایران در پاسخ به ترور دمشق چند گام فراتر از عملیات رژیم صهیونیستی بود با وجود عملیات اخیر جهات مختلف اعم از ناکامی غرب در رهگیری قدرت محدود موشکی ایران، عظمت قدرت آتش لحظه‌ای ایران و این که عملیات وعده صادق تنها نمایش قدرت نه اِعمال قدرت بود.

صادقی در ادامه با بیان اینکه حماسه وعده صادق، تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان بود، خاطرنشان کرد: در علم سیاست، صیانت از سه‌گانه «کیان»، «حریم» و «منافع» از مهم‌ترین دستور کارهای نظام و حاکمیت هر کشوری است.  

حجت‌الاسلام صادقی بیان کرد: کشورها برای موفقیت در حفظ و حراست از «کیان»، «حریم» و «منافع»، از تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود استفاده می‌کنند که مهم‌ترین این ظرفیت‌ها، قدرت سخت «میدان» (عرصه عملیات نظامی) و قدرت نرم «دیپلماسی» است.

خطیب جمعه جازموریان اظهار کرد: در اولین عملیات نظامی مستقیم و پیروزمندانه سپاهیان اسلام علیه رژیم سفاک و نسل‌کُش صهیونیستی، تحقق اصل هماهنگی‌های میدان و دیپلماسی، جلوه این پیروزی را صد چندان کرد.
وی تصریح کرد: دو روی سکه‌ هدف اصلی عملیات وعده صادق، «تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی» و «نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونسیتی» بود که دو هدف در این عملیات به نحو احسن محقق شد.

حجت‌الاسلام صادقی عنوان کرد: در واقعیت میدانی، ساعت چهار صبح سیستم پدافند رژیم جعلی از کار افتاد گر چه وقت آن بود که آتش سنگین‌تری حواله رژیم کنیم اما عملیات را متوقف کردیم زیرا به خواسته خودمان یعنی تفهیم قدرت بازدارندگی به رژیم و اربابش رسیدیم البته آمریکا این پیام را بهتر و زودتر درک کرد و قلاده به سگ هارش زد.

امام جمعه جازموریان با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران تاکید کرد: سپاه پاسداران نهادی مکتبی برای صیانت و اعتلای گفتمان انقلاب است تشکیل این نهاد که نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود امروز الحمدالله به مثابه «کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ» است.

وی خاطرنشان کرد: هویت سپاه ذیل هویت نورانی و مبارک گفتمان انقلاب اسلامی، قوام می‌یابد اگر چه سپاه هویتی نظامی دارد اما نظامی‌گری در واقع یک بُعد از ابعاد این نهاد مکتبی است.  

حجت‌الاسلام صادقی تصریح کرد: سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است و حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومت اسلامی مهم‌ترین رکن آن را تشکیل می‌دهد.

خطیب جمعه جازموریان اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افقی فرازمند، دارای آرمان‌های مکتبی، انسانی و جهان‌ شمول است که باید همیشه حرکت خود را به آن سو جهت دهد.

خطیب جمعه شهرستان بافت: حماسه‌ وعده‌ صادق ثمره هماهنگی میدان و دیپلماسی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدزاده امام‌جمعه شهرستان بافت در خطبه‌های نمازجمعه گفت: در آستانه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم که نتیجه هوشمندی و تدبیر امام خمینی (ره) بود و مثل یک شجره طیبه است که ما ثمرات آن را می‌بینیم سپاه و پاسداران ما نماد اقتدار میدانی هستند و اقتدار میدانی برای ما اقتدار سیاسی به وجود می‌آورد.

وی افزود: حماسه بزرگی که به‌عنوان وعده صادق شاهد آن بودیم ثمره هماهنگی میدان و دیپلماسی است؛ روزهایی بر ما گذشت که دیپلماسی ما با میدان مخالفت می‌کرد الحمدلله آن روزها تمام شد و درحال‌حاضر شاهد هماهنگی کامل میدان و دیپلماسی هستیم.

خطیب نمازجمعه شهرستان بافت با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: هدف اصلی از عملیات وعده صادق تثبیت قدرت بازدارندگی ایران و نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونیستی بود و رساندن پیام اینکه ما توانایی هدف قراردادن رژیم صهیونیستی از ایران را با عبور از سامانه‌های پدافندی داریم و این حمله همراه باقدرت نقطه‌زنی موشک‌ها بوده و هدف کشته گرفتن از رژیم صهیونیستی نبوده است.

وی در پایان گفت: آمریکایی‌ها این پیام را زودتر از سایرین دریافت کردند و قلاده سگ رها شده را کشیدند؛ هدف ما انتقام نبود و فقط یک سیلی کمرشکن به آنها زدیم و هیبت دروغین آنها را فرو ریختیم و آنها در دنیا بی‌آبرو شدند که این پیروزی جبهه مقاومت و شکست استکبار بود.
 

امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج: حماسه‌ وعده‌ صادق اولین عملیات نظامی مستقیم علیه رژیم صهیونیستی بود

حجت‌الاسلام والمسلمین امین رضوانی امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج گفت: خداوند را سپاس و شکر می‌گوییم که این قدرت را به ما داد وعده‌ صادق را به‌دست توان‌مند دلیرمردان سپاه‌ و ارتش و همه‌ نیروهای امنیتی دیدیم، اقدام ایران در پاسخ به تجاوزی به خاک میهن اسلامی ما شد برای همه‌ آزادی‌خواهان جهان قابل تعمل است.

رضوانی افزود: عملیات ایران اسلامی هزار و ۳۵۰ برابر آسیب مالی به رژیم صهیونیستی وارد کرد، واقعا یک حماسه بود، حماسه‌ وعده‌ صادق اولین عملیات نظامی مستقیم پیروزمندانه‌ سپاه‌ اسلام علیه رژیم نسل‌کش صهیونیستی بود، رژیم صهیونیستی خیال می‌کرد با وجود لایه‌های حفاظتی در امان هستند، اما خداوند عظمت همه‌ اربابان آن‌ها را به زمین زد و همه‌ ملت‌های مظلوم دنیا خوشحال شدند.

امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج گفت: یکشنبه دوم اردیبهشت روز تاسیس سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی است، تشکیل سپاه‌ پاسداران نتیجه‌ هوشمندی و درایت امام راحل بود که امروز افتخار همه‌ ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: سپاه‌ مظهر اقتدار میدانی است که اقتدار میدانی موجب می‌شود اقتدار سیاسی ما نیز به‌ وجود آید، پاسداران آینه مجسم مظلومیت‌ها و رشادت‌های بزرگ در صحنه‌ی نبرد و تاریخ انقلاب هستند.

درحال تکمیل…

انتهای خبر/ طهماسبی


وعده صادق اقتدار ایران را به دنیا ثابت کرد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? وعده صادق اقتدار ایران را به دنیا ثابت کرد