وضعیت انار نارنجی شد

فرماندار انار از تبدیل وضعیت قرمز این شهرستان به نارنجی خبر داد. فت فتو کرمان – علی زهرودی در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان انار گفت: پیش از این شهرستان انار در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد که هم اکنون این وضعیت به نارنجی تغییر پیدا کرده است. به گفته او، از ۱۶ تا […]

فرماندار انار از تبدیل وضعیت قرمز این شهرستان به نارنجی خبر داد.

فت فتو کرمان – علی زهرودی در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان انار گفت: پیش از این شهرستان انار در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد که هم اکنون این وضعیت به نارنجی تغییر پیدا کرده است.

به گفته او، از ۱۶ تا ۲۲ بهمن جاری، از ۴۲۴ مورد تست انجام شده، ۲۴۵ مورد مثبت شناسایی شده است.

زهرودی می‌گوید: طی مدت یاد شده، یک مورد فوتی و ۴ مورد بستری قطعی مربوط به شهرستان انار به ثبت رسیده است.

او از پلمب ۳ واحد متخلف، طی بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های صنفی خبر داد.

فرماندار شهرستان انار، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی شهروندان را ۴۰ درصد اعلام کرد و گفت: باشگاه‌های ورزشی با جمعیت محدود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

زهرودی می‌گوید: در خصوص بازگشایی تالار‌ها، فردا در جلسه کمیته تخصصی تصمیم گیری خواهد شد و رستوران‌ها باید به صورت بیرون بر و در پذیرایی‌ها با ۲۰ درصد جمعیت ارائه خدمت کنند.

به گفته او، پیش دبستانی‌ها و مهدکودک‌ها تا پایان هفته تعطیل هستند.

او می‌گوید: آموزش کلیه مقاطع تحصیلی اعم از ابتدایی، متوسطه اول و دوم از فردا با توجه به امکانات آموزشگاه و مدرسه، به صورت حضوری و طبق روال قبلی بر اساس رعایت دستورالعمل‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/ب




وضعیت انار نارنجی شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? وضعیت انار نارنجی شد