وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه مس کرمان بازدید کرد

کرمان – فت فتو – وزیر ورزش و جوانان امروز (جمعه) از ورزشگاه در دست احداث مس شهر کرمان بازدید کرد. به گزارش فت فتو، سید حمید سجادی با حضور در ورزشگاه مس کرمان از نزدیک در جریان روند ساخت این پروژه بزرگ ورزشی این استان قرار گرفت. در این بازدید استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان کرمان، جمعی از مسئولان […]

کرمان – فت فتو – وزیر ورزش و جوانان امروز (جمعه) از ورزشگاه در دست احداث مس شهر کرمان بازدید کرد.

به گزارش فت فتو، سید حمید سجادی با حضور در ورزشگاه مس کرمان از نزدیک در جریان روند ساخت این پروژه بزرگ ورزشی این استان قرار گرفت.

در این بازدید استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان کرمان، جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه، وزیر ورزش و جوانان را همراهی می کردند.  

ورزشگاه مس شهر کرمان در ابتدای اتوبان هفت باغ علوی قرار گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان شامگاه چهارشنبه به منظور سفری سه روزه وارد استان کرمان و سیرجان شد و افتتاح و بازدید از طرح های ورزشی در شهرستان های سیرجان، شهربابک، رفسنجان، زرند، کرمان و شهر مس سرچشمه از جمله برنامه های وی بود.

سید حمید سجادی شامگاه پنجشنبه با سمن ها، گروه های جهادی، جوانان کارآفرین و فعالان اجتماعی در محل استانداری کرمان نشست صمیمانه ای برگزار کرد.

همچنین وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر خود شامگاه پنجشنبه با مدیران و پیشکسوتان ورزش استان کرمان در محل زورخانه بین المللی شهید لنگری زاده شهر کرمان دیدار و از تمبر قهرمانان مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ رونمایی کرد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان سفر خود با بدرقه استاندار و جمعی از مسئولان استان کرمان، فرودگاه بین المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به مقصد تهران ترک کرد.




وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه مس کرمان بازدید کرد

منبع:ایرنـا
? وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه مس کرمان بازدید کرد