وزیر آموزش و پرورش: گروه های جهادی نقش موثری در برقراری عدالت آموزشی دارند

کرمان – فت فتو – وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آغاز بکار قرارگاه جهادی عملیاتی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در این وزارتخانه گفت: گروه های جهادی نقش موثری در تحقق عدالت آموزشی دارند. به گزارش فت فتو، یوسف نوری عصر یکشنبه در دیدار با گروه های جهادی و مردمی استان کرمان […]

کرمان – فت فتو – وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آغاز بکار قرارگاه جهادی عملیاتی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در این وزارتخانه گفت: گروه های جهادی نقش موثری در تحقق عدالت آموزشی دارند.

به گزارش فت فتو، یوسف نوری عصر یکشنبه در دیدار با گروه های جهادی و مردمی استان کرمان افزود: بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی، گروه‌های خیریه و افراد دلسوز در راستای دست‌یابی به وضعیت مطلوب در حوزه آموزش از مهمترین اهداف راه اندازی قرارگاه عملیاتی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر است.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی به عنوان سرباز فداکار اسلام و عبد صالح خداوند بود تصریح کرد: حاج قاسم با انجام‌ کار جهادی و میدانی الگوی برای تمام ژنرال های دنیاست.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: ایجاد عدالت آموزشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش کشور است و عدالت آموزشی را نمی توان جز با حلقه های میانی و گروه های جهادی ایجاد کرد و تبعیض را از بین برد.

وی با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت گروه های جهادی در پیشبرد اهداف آموزشی اظهار داشت: در تمام دنیا از حلقه های میانی با هدف نوع دوستی استفاده می شود اما خوشبختانه در کشور ما علاوه بر نوع دوستی حلقه های میانی برای رضای خداوند متعال به خلق خدا خدمت می کنند.

نوری ادامه داد: از گرو ه های دانشجو معلم توقع داریم در راستای تحقق عدالت آموزشی تلاش کنند و علاوه بر ساخت فضای آموزشی به رفع اشکالات درسی و جمع بندی دورس دانش آموزان دوره ابتدایی در مناطق دور دست بپردازند.

وزیر آموزش و پرورش در سفر به کرمان با گروه های جهادی و مردمی این استان و گروه جهادی شهید حاج حسین بادپا دیدار و گفت و گو کرد.

نوری امروز (یکشنبه) با استقبال استاندار کرمان از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی به منظور شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی اردوگاه دانش آموزی راهیان مکتب سپهبد شهید سلیمانی وارد این استان شد.




وزیر آموزش و پرورش: گروه های جهادی نقش موثری در برقراری عدالت آموزشی دارند

منبع: ایرنـا
? وزیر آموزش و پرورش: گروه های جهادی نقش موثری در برقراری عدالت آموزشی دارند