وزیر آموزش و پرورش: مکتب شهید سلیمانی در مدارس جاری شود

کرمان – فت فتو – وزیر آموزش و پرورش گفت: مکتب تربیتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راستای تربیت انسان تمام ساحتی و در تراز جمهوری اسلامی در مدارس و جامعه ساری و جاری شود. به گزارش فت فتو، یوسف نوری شامگاه یکشنبه در گلزار شهدای شهر کرمان افزود: شهید سلیمانی از روستای قنات ملک […]

کرمان – فت فتو – وزیر آموزش و پرورش گفت: مکتب تربیتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راستای تربیت انسان تمام ساحتی و در تراز جمهوری اسلامی در مدارس و جامعه ساری و جاری شود.

به گزارش فت فتو، یوسف نوری شامگاه یکشنبه در گلزار شهدای شهر کرمان افزود: شهید سلیمانی از روستای قنات ملک برمی خیزد و به انسانی جهانی تبدیل می شود که بزرگان به حال او غبطه می خورند.

وی اظهار داشت: در آستانه سال ۱۴۰۱ توفیقی حاصل شد تا در کنار مرقد مطهر شهدا به ویژه سید الشهدای مقاومت در مراسم تحویل سال شرکت کنیم تا در راستای انجام وظایف زندگی شخصی و وظایف سازمانی خود در حوزه آموزش و پرورش بهره بگیریم.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: ایثارگری، فداکاری و از خود گذشتگی شهید سلیمانی مهمترین خصیصه ای بود که موجب جاودانگی و ماندگاری او شد.

وی با اشاره به ولایت پدیر بودن حاج قاسم سلیمانی افزود: این شهید بزرگوارهیچ وقت پیش از ولی فقیه قدم بر نداشت و تمام و کمال در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تلاش کرد.

نوری تصریح کرد: اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران برای شهید سلیمانی از اوجب واجبات بود و شهید سلیمانی اهل ذکر بود و با ذکر خدا به دیدار معبود شتافت.

وی بیان کرد اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان مهمترین وظیفه سازمانی در نظام تعلیم و تربیت نام برد در دستور کار این وزارتخانه در سال جدید قرار دارد.

وزیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان با اهدای گل و نثار فاتحه بر مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

نوری امروز (یکشنبه) با استقبال استاندار کرمان از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی به منظور شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی اردوگاه دانش آموزی راهیان مکتب سپهبد شهید سلیمانی و افتتاح و بازدید از چند طرح وارد این استان شد.




وزیر آموزش و پرورش: مکتب شهید سلیمانی در مدارس جاری شود

منبع: ایرنـا
? وزیر آموزش و پرورش: مکتب شهید سلیمانی در مدارس جاری شود