وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید عبدالمهدی امیدی در کرمان دیدار کرد

فت فتو/کرمان وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان کرمان با خانواده شهید فرهنگی شهید عبدالمهدی امیدی در کرمان دیدار کرد. یوسف نوری ۲۸ آبان ماه در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در منزل خانواده این شهید والامقام، گفت: خانواده شهداء در انقلاب اسلامی یک گنجینه ارزشمند محسوب می‌شوند و می‌توانند ارزش‌ها […]

فت فتو/کرمان وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان کرمان با خانواده شهید فرهنگی شهید عبدالمهدی امیدی در کرمان دیدار کرد.

یوسف نوری ۲۸ آبان ماه در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در منزل خانواده این شهید والامقام، گفت: خانواده شهداء در انقلاب اسلامی یک گنجینه ارزشمند محسوب می‌شوند و می‌توانند ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را به نسل جدید منتقل کنند.

وی با بیان اینکه همه باید رهرو راه شهیدان باشیم و تلاش‌های آنان را حفظ کنیم، یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفاظت از دستاوردهای انقلاب و خط شهیدان عنوان کرد.

نوری با بیان اینکه دیدار با خانواده شهداء قوت قلب مسئولان در ارائه خدمت به مردم است تا با نگاه به مسیر و سیره شهدا مسیر را درست انتخاب کنند، افزود: نیاز است همه مسئولان سیره و روش شهداء را در خدمت به جامعه و انقلاب در دستور کار خود قرار دهند.

بنابراین گزارش، شهید عبدالمهدی امیدی فرزند علی در مهرماه سال ۱۳۳۵ در شهر کرمان در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد. دوران دبستان را پشت سرگذاشته و به دبیرستان رسید که همزمان با فعالیت‌های سیاسی و مذهبی خود را آغاز نمود. با شرکت در جلسات و مجالس مذهبی مفاهیم اسلامی و درس تقارن را فرا گرفت در کنار این فعالیت‌ها اعلامیه ها و عکس ها و جزوات و سخنرانی های امام خمینی رحمة الله علیه را در بین جوانان پخش می کرد.

عبدالمهدی در سال ۱۳۵۷ به خدمت سربازی فراخوانده شد که پس از پایان دوران سربازی در سال ۱۳۵۹ وارد سپاه شد و در قسمت فرماندهی ستاد مبارزه با مواد مخدر شروع کار نمود و سرانجام در آبان ۱۳۵۹ به اتفاق یکی از همرزمان خود (شهید تهرانی) در درگیری با اشرار در شهرستان رابر به مقام شهادت نائل آمد.

انتهای پیام




وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید عبدالمهدی امیدی در کرمان دیدار کرد

منبع: ایـسنا
? وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید عبدالمهدی امیدی در کرمان دیدار کرد