وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید ایرانمنش دیدار کرد

کرمان – فت فتو – وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید حجت الاسلام علی ایرانمنش مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان کرمان دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، یوسف نوری ضمن گرامیداشت یاد […]

کرمان – فت فتو – وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید حجت الاسلام علی ایرانمنش مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان کرمان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، یوسف نوری ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: امروز در خانه ای نشسته ایم که بوی بهشت می دهد.

وی اظهار داشت: ما به برکت خون شهدا در فضای امنیت و آرامش کشور نفس می کشیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: همه شهدا جایگاه والایی دارند اما اگر شهید، معلم و عالم باشد درجه و فضیلت او بسی بیشتر است و از ابرار هم جایگاه بالاتری پیدا می کند.

وی اظهار داشت: طبق حدیث قدسی همه آن ها که جانانه خداوند را پرستش می کنند، نورانیت خود به خود در آنها حاصل می شود و شهید ایرانمنش شهیدی شاخص است که ثواب مجاهد در راه خدا را دارد، شهدا فضل الله هستند و نزد خداوند برتری دارند.

وی تاکید کرد: اگر یاد شهدا را گرامی می داریم به این دلیل است که کمکی به خودمان بکنیم، برای این است که بزرگتر شویم نه این که شهدا یا خانواده هایشان نیازی به یاد کردن ما داشته باشند.

نوری‌گفت: شهید ایرانمنش افتخاری برای آموزش و پرورش است ما وجود خودمان را به وجود ذی قیمت شهدا منوط می کنیم، خداوند توفیق دهد تا از برکت خون شهدا بهره مند شویم و بتوانیم خادم دانش آموزان و خانواده هایشان باشیم.

حجت الاسلام شهید علی ایرانمنش مدیرکل فقید آموزش و پرورش استان کرمان ۲۶ بهمن سال ۶۵ به دست منافقین به شهادت رسید.




وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید ایرانمنش دیدار کرد

منبع: ایرنـا
? وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهید ایرانمنش دیدار کرد