وزارت بهداشت مشکلات بیمارستان فهرج را پی گیری می‌کند

کرمان – وزارت بهداشت در پی مطالبات صورت گرفته در زمینه رفع مشکلات بیمارستان فهرج به این مساله ورود می‌کند. فت فتو – گروه استان‌ها: عدم خدمت رسانی بیمارستان فهرج یکی از مشکلات مردم شهرستان محروم فهرج واقع در شرق استان کرمان است که این مساله بارها در فت فتو مطرح شد و آخرین بار […]

کرمان – وزارت بهداشت در پی مطالبات صورت گرفته در زمینه رفع مشکلات بیمارستان فهرج به این مساله ورود می‌کند.

فت فتو – گروه استان‌ها: عدم خدمت رسانی بیمارستان فهرج یکی از مشکلات مردم شهرستان محروم فهرج واقع در شرق استان کرمان است که این مساله بارها در فت فتو مطرح شد و آخرین بار هم در گزارشی تحت عنوان «۷۰ هزار نفر بدون بیمارستان / ۱۲۰ کیلومتر تا اولین مرکز درمانی» مورد بررسی قرار گرفت.

پروژه احداث این بیمارستان که در دولت نهم به تصویب رسیده بود سال گذشته افتتاح شد اما بعد از این وقفه طولانی باز هم خدمت رسانی مطلوبی ندارد و فقط خدمات اورژانسی و فوری ارائه می‌کند و در واقع فقط نام بیمارستان را یدک می‌کشد.

موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان در گفتگو با فت فتو در خصوص عدم خدمات دهی بیمارستان ۳۲ تختخوابی فهرج اظهار کرد: این بیمارستان سال گذشته افتتاح شد.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج، نرماشیر گفت: خدمت رسانی کامل و جامع بیمارستان فهرج خواسته به حق مردم است و در شأن مردم، مسئولان و نظام نیست که یک پروژه افتتاح شود اما خدمات دهی نداشته باشد.

وی اظهار کرد: در سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان کرمان مشکلات مربوط به این بیمارستان را مطرح کردم و استاندار کرمان هم بر آن تاکید کرد. قرار شد نامه‌ای مربوط به این مساله تنظیم و برای وزیر بهداشت ارسال شود.

غضنفرآبادی در خصوص به کارگیری نیروهای استخدامی این بیمارستان در مکان‌های دیگر گفت: این مساله جای بحث دارد و تقریباً امکان پذیر نیست اما به وزیر بهداشت گفتیم که باید نیروی این بیمارستان تأمین شود.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج، نرماشیر بیان کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی فهرج تکمیل و مجهز به همه امکانات لازم است و دچار نقص نیست. این بیمارستان فقط نیاز به نیروی انسانی اعم از پزشک و پرستار و سایر نیروها دارد.

وی با اشاره اینکه پی گیر تأمین نیروی انسانی مورد نیاز این بیمارستان هستیم، گفت: باید بیمارستانی که هزینه و ساخته شده است، مورد استفاده قرار گیرد.

فهرج یکی از محروم‌ترین شهرستان کشور است و نیاز است دولت نگاه ویژه‌تری به این شهرستان به ویژه در حوزه بهداشت و درمان داشته باشد. بهره مندی از بیمارستان مجهز و فعال یکی از مطالبات جدی مردم سخت کوش و ساعی این منطقه است.

کد خبر ۵۳۲۰۹۹۷




وزارت بهداشت مشکلات بیمارستان فهرج را پی گیری می‌کند

منبع:مــهر
? وزارت بهداشت مشکلات بیمارستان فهرج را پی گیری می‌کند