واکسیناسیون کرونا در کرمان از مرز ۱٫۵ میلیون دُز گذشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: واکسن تزریق شده نوبت اول در استان یک میلیون و ۴۹۲ نفر و نوبت دوم ۵۱۳ هزار و ۶۱۱ نفر است. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: واکسن تزریق شده نوبت اول در استان یک میلیون و ۴۹۲ نفر و نوبت دوم ۵۱۳ هزار و ۶۱۱ نفر است.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹، موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان را ۶۲۰ مورد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا ۳۸ هزار و ۳۵۸ مورد دانست و عنوان کرد: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۰۱ مورد و تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا ۱۳ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در استان را ۴ هزار و ۵۵۵  نفر اعلام و خاطرنشان کرد: واکسن تزریق شده نوبت اول در استان یک میلیون و ۴۹۲ نفر و نوبت دوم ۵۱۳ هزار و ۶۱۱ نفر است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





واکسیناسیون کرونا در کرمان از مرز ۱٫۵ میلیون دُز گذشت

منبع:فــارس
? واکسیناسیون کرونا در کرمان از مرز ۱٫۵ میلیون دُز گذشت