واژگونی دو خودرو و مصدوم شدن ۲۱ تبعۀ افغانستانی

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: واژگونی خودروهای حامل اتباع افغانستانی در دو حادثه‌ی جداگانه، در محور رفسنجان به انار، ۲۱ مصدوم بر جا گذاشت. به گزارش فت فتو؛ محمدرضا حسینی زینلی با اشاره به واژگونی دو خودروی حامل اتباع افغانستانی در محورهای رفسنجان، بیان کرد: «در حادثه‌ی نخست، واژگونی یک دستگاه […]

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: واژگونی خودروهای حامل اتباع افغانستانی در دو حادثه‌ی جداگانه، در محور رفسنجان به انار، ۲۱ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش فت فتو؛ محمدرضا حسینی زینلی با اشاره به واژگونی دو خودروی حامل اتباع افغانستانی در محورهای رفسنجان، بیان کرد: «در حادثه‌ی نخست، واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در ورودی روستای امامیه شهرستان انار، ساعت ۲۱ و پنج دقیقه شامگاه گذشته به مرکز اورژانس گزارش شد که تیم‌های امدادی بلافاصله به همراه تجهیزات لازم در محل حادثه حاضر شدند».

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان افزود: «در این حادثه شش مرد و پنج زن مصدوم شده بودند که با آمبولانس به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان اعزام شدند».

وی در تشریح حادثه دوم اظهار کرد: «این سانحه نیز نرسیده به پل راه‌آهن شهر بیاض از توابع شهرستان انار در ساعت ۲۳ و ۱۶ دقیقه شامگاه گذشته اتفاق افتاد که ۱۰ مصدوم برجای گذاشت و نیروهای اورژانس مصدومین را به بیمارستان انتقال دادند».

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افزود: «مصدومین دو حادثه با پنج آمبولانس به بیمارستان علی‌ابن ابیطالب (ع) رفسنجان اعزام شدند».




واژگونی دو خودرو و مصدوم شدن ۲۱ تبعۀ افغانستانی

منبع:بــرنا
?
واژگونی دو خودرو و مصدوم شدن ۲۱ تبعۀ افغانستانی