هوادان تیم فوتبال مس شوکه شدند/خطیبی از کرمان رفت

کرمان- شامگاه دوشنبه در حالی خبر جدایی رسول خطیبی از تیم فوتبال باشگاه صنعت مس و پیوستن وی به باشگاه پیکان بطور رسمی رسانه ای شد،که این خبر موجب شوک بزرگ در بین هواداران این تیم شد. به گزارش نذیر کرمان، بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته یک مقام رسمی در باشگاه صنعت مس کرمان که […]

کرمان- شامگاه دوشنبه در حالی خبر جدایی رسول خطیبی از تیم فوتبال باشگاه صنعت مس و پیوستن وی به باشگاه پیکان بطور رسمی رسانه ای شد،که این خبر موجب شوک بزرگ در بین هواداران این تیم شد.

به گزارش نذیر کرمان، بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته یک مقام رسمی در باشگاه صنعت مس کرمان که نخواست نامش اعلام شود، خبر جدایی رسول خطیبی از تیم مس کرمان را تأیید و اظهار داشت: در حال حاضر مدیر عامل باشگاه صنعت مس کرمان در تهران در حال رایزنی با سایر مربیان برای سرمربی گری تیم فوتبال صنعت مس کرمان است.

نذیر کرمان کسب اطلاع کرد که جدایی خطیبی از تیم فوتبال صنعت مس کرمان با توافق طرفین صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، خبر جدایی رسول خطیبی از تیم فوتبال باشگاه صنعت مس و پیوستن وی به باشگاه پیکان، موجب ایجاد شوک بزرگ در بین هواداران این تیم شده است.

تماس‌های مکرر نذیر کرمان با مدیرعامل باشگاه صنعت مس در لحظه تنظیم خبر جهت پیگیری علت اصلی جدایی خطیبی، بی نتیجه ماند.

شایان ذکر است خبر پیوستن خطیبی به باشگاه صنعت مس کرمان ۲۷ خرداد سالجاری رسانه‌ای شده بود و وی فقط ۱۰ روز با این باشگاه همکاری داشت.

کد خبر ۵۸۲۰۹۷۳




هوادان تیم فوتبال مس شوکه شدند/خطیبی از کرمان رفت

منبع: مــهر
? هوادان تیم فوتبال مس شوکه شدند/خطیبی از کرمان رفت