هنرمندان خاطرات بازماندگان زلزله بم را ثبت کنند

کرمان- امام جمعه شهرستان بم گفت: ضرورت دارد خاطرات بازماندگان زلزله بم ثبت و ضبط شود و هنرمندان، نویسندگان، شعرا و… نسبت به انجام این امر اهتمام ورزند. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام قاسم دانشی، در ایام سالروز زمین‌لرزه بم، در مراسم تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بم که باحضور مدیرعامل صندوق […]

کرمان- امام جمعه شهرستان بم گفت: ضرورت دارد خاطرات بازماندگان زلزله بم ثبت و ضبط شود و هنرمندان، نویسندگان، شعرا و… نسبت به انجام این امر اهتمام ورزند.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام قاسم دانشی، در ایام سالروز زمین‌لرزه بم، در مراسم تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بم که باحضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر برگزار شد، اظهار کرد: وقتی موضوعی در قالب هنر ریخته شود یقیناً اثرگذاری آن صد چندان خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر درگذشتگان زلزله بم و بیان خاطراتی از بازماندگان این حادثه ویرانگر، افزود: تمامی اهالی بم همچنان از این حادثه داغدار هستند.

امام جمعه شهرستان بم تاکید کرد: هرچند که خاطرات زلزله تلخ است اما به مرور به فراموشی سپرده می‌شود.

وی گفت: ضرورت دارد خاطرات بازماندگان آن روزگار سخت ثبت و ضبط شود و هنرمندان، نویسندگان، شعرا و… نسبت به روایت این حادثه اهتمام بورزند.

دانشی بیان کرد: درخواست ما این است که برنامه‌های فرهنگی فقط در سالروز زلزله بم برگزار نشود بلکه در طول سال استمرار داشته باشد.

کد خبر ۵۹۷۶۷۸۸




هنرمندان خاطرات بازماندگان زلزله بم را ثبت کنند

منبع: مــهر
? هنرمندان خاطرات بازماندگان زلزله بم را ثبت کنند