همۀ شهرهای کرمان تا سال آینده گازرسانی می‌شوند

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد:مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان مجموع پوشش گازرسانی استان کرمان را ۸۴٫۷ درصد بیان کرد و گفت:«در حوزۀ شهری پوشش ۹۹ درصدی و در بخش روستایی پوشش ۶۳ درصدی داریم». محمدرضا سلیمانی در دیدار با استاندار کرمان با بیان اینکه با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی تا پایان سال‌جاری،پوشش گازرسانی استان کرمان به […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد:مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان مجموع پوشش گازرسانی استان کرمان را ۸۴٫۷ درصد بیان کرد و گفت:«در حوزۀ شهری پوشش ۹۹ درصدی و در بخش روستایی پوشش ۶۳ درصدی داریم».

محمدرضا سلیمانی در دیدار با استاندار کرمان با بیان اینکه با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی تا پایان سال‌جاری،پوشش گازرسانی استان کرمان به ۸۸ درصد خواهد رسید،افزود:«عملیات گازرسانی چهار شهر نودژ،جبالبارز،دهکهان و علی‌آباد ارزوئیه در حال انجام است و تنها دو شهر رمشک و چاه‌دادخدا باقی می‌ماند که به‌زودی عملیات گازرسانی آن‌ها نیز آغاز می‌شود».

وی خاطرنشان کرد:«با اجرای گازرسانی به ۶ شهر اعلام شده،در سال آینده پوشش گازرسانی شهری استان ۱۰۰ درصد خواهد شد».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان،مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در ادامه گفت:«از مجموع ۳ هزار و ۷۳۵ روستای دارای قابلیت گازرسانی در استان کرمان،گازرسانی به یک‌هزار و ۹۰۵ روستا به بهره‌برداری رسیده و سعی داریم که تا پایان سال ۳۲۱ روستا را نیز پوشش دهیم».

وی اظهار کرد:«خط لوله ۱۱ گاز را نیز از طریق شرکت ملی گاز پیگیر هستیم و ظرفیت بسیار خوبی برای استان است».

سلیمانی گفت:«در حال حاضر ۶۲ طرح گازرسانی در قالب ۲۱۰ پیمانکار با هزینۀ ۶ هزار میلیارد تومان در استان در حال کار هستند». /پ




همۀ شهرهای کرمان تا سال آینده گازرسانی می‌شوند

منبع:خبر کرمان
?

همۀ شهرهای کرمان تا سال آینده گازرسانی می‌شوند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی