همه شما اهل قلم و رسانه دعوتید

مسئول بسیج رسانه استان کرمان اصحاب رسانه و خبرنگاران را برای حضور در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که روز دوشنبه در تالار فرهنگ و هنر برگزار می‌شود، دعوت کرد. مجتبی سلطانی‌نژاد مسئول بسیج رسانه استان کرمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان به برگزاری اختتامیه هشتمین جشنواره ابوذر کرمان اشاره و […]

مسئول بسیج رسانه استان کرمان اصحاب رسانه و خبرنگاران را برای حضور در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که روز دوشنبه در تالار فرهنگ و هنر برگزار می‌شود، دعوت کرد.

مجتبی سلطانی‌نژاد مسئول بسیج رسانه استان کرمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان به برگزاری اختتامیه هشتمین جشنواره ابوذر کرمان اشاره و عنوان کرد:عناوین ۳۰ اثر برتر روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه در تالار فرهنگ و هنر استان کرمان اعلام و  از برگزیدگان با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره، تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به تأخیر در برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمان که قرار بود در ایام‌الله دهه فجر برگزار شود، گفت: حادثه تروریستی تلخی که در مسیر حرکت زائران سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی و راهیان گلزار شهدای کرمان رخ داد سبب شد تا این جشنواره با مقداری تأخیر و همراه با افزودن دو موضوع جدید برگزار شود.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان مدعی شد: دو محور جدیدی که در خصوص ارسال آثار مربوط به حادثه تروریستی شهر کرمان و وقایع طوفان‌الأقصی اضافه کردیم، سبب شد تا استقبال بی‌نظیری را از سوی اصحاب رسانه برای شرکت در این جشنواره رقم بزند که آثار ارسالی نیز بسیار مدنظر داوران قرار گرفته است.

سلطانی‌نژاد اذعان کرد: جشنواره ابوذر هر سال در سطح کشور برگزار می‌شود و استان کرمان نیز مبدع این جشنواره بوده است و اکنون در آستانه برگزاری هشتمین جشنواره رسانه‌ای آن هستیم.

وی تأکید کرد: مهلت آثار ارسال به دبیرخانه جشنواره در ۳۰ دی‌ماه پایان یافت و محور‌های این جشنواره؛ تحقق شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی بود.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان اذعان کرد: یک هزار و ۴۰۰ اثر در بخش‌های متعدد به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که باتوجه‌به محدودیت پذیرش تنها هر خبرنگار می‌توانست چهار اثر را به دبیرخانه معرفی کند که پس از پردازش و تجمیع آثار نهایتاً ۷۲۴ اثر جهت ارزیابی، به هیأت داوران معرفی شد.

سلطانی‌نژاد تأکید کرد: فراخوان اولیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۰ قالب و در ۹ محور انجام شد که باتوجه‌به درخواست اصحاب رسانه پس از حادثه تروریستی ۱۳ دی گلزار شهدای کرمان و همچنین وقایع تلخ غزه ، محور دهم با عنوان اخبار و رویدادهای مرتبط با این حوادث به آن اضافه شد.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذرکرمان صبح دوشنبه ۱۴ اسفندماه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه در محل تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار می‌شود و سخنران اصلی این جشنواره سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خواهد بود و از تمام اصحاب رسانه برای شرکت در این جشنواره دعوت به‌عمل می‌آید

مسئول بسیج رسانه در پایان خاطر نشان کرد: در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از فیلم «شهید مغفوری» شهید شاخص بسیج رسانه کرمان و «کتاب عاشقان مکتب حاج‌قاسم» نیز رونمایی خواهد شد.

انتهای خبر/ طهماسبی
 




همه شما اهل قلم و رسانه دعوتید

منبع:آرمـان
? همه شما اهل قلم و رسانه دعوتید