همراه داشتن گوشی تلفن همراه در مدرسه ممنوع است

کرمان- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت براساس آیین‌نامه اجرایی مدارس، ورود تلفن همراه به مدارس ممنوع است. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، رضا رضایی گفت: براساس آئین‌نامه اجرایی مدارس، ورود تلفن همراه به مدارس ممنوع است و با توجه به خطرات احتمالی، مدیر مدرسه […]

کرمان- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت براساس آیین‌نامه اجرایی مدارس، ورود تلفن همراه به مدارس ممنوع است.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، رضا رضایی گفت: براساس آئین‌نامه اجرایی مدارس، ورود تلفن همراه به مدارس ممنوع است و با توجه به خطرات احتمالی، مدیر مدرسه باید این موضوع را با جدیت پیگیری کند.

وی با اشاره به اینکه ورود و خروج افراد غیرمسئول، بدون هماهنگی حراست به مدارس ممنوع است، گفت: به هیچ وجه فردی اجازه ندارد مگر با هماهنگی وارد مدارس شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه تنبیه بدنی با هر نوع توجیهی در مدارس ممنوع بوده و با افرادی که مرتکب این تخلف شوند، به شدت برخورد خواهد شد، بیان کرد: بر اساس ماده ۸۲ آئین‌نامه، مدیر مدرسه موظف است ممنوعیت تنبیه بدنی را تذکر دهد و در صورت مشاهده تخلف، مراتب را برای اطلاع و اقدام لازم به اداره آموزش و پرورش منطقه یا شهرستان گزارش دهد.

رضایی با بیان اینکه مدرسه حریم و حرمت دارد، تاکید کرد: بر اساس قانون، ارائه خدمات به افراد بی حجاب ممنوع است و مدارس نیز باید از ورود اولیا بی حجاب به مدارس خودداری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: از تشکیل کمیته رصد فعالیت‌های آموزشی، اداری، مالی، تربیتی و پرورشی در سطح اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد و بر تشکیل این کمیته در سطح ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان تاکید کرد.

وی از بازدید سرزده از مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد و گفت: به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که تمامی مدارس استان در سال تحصیلی جاری مورد بازدید و ارزیابی قرار گیرند.

کد خبر ۵۹۰۶۷۶۴




همراه داشتن گوشی تلفن همراه در مدرسه ممنوع است

منبع: مــهر
? همراه داشتن گوشی تلفن همراه در مدرسه ممنوع است